Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΣΟΚ από τις δηλώσεις του ανώμαλου δολοφόνου της Ξάνθης...«Κάναμε ό,τι κάναμε με τη θέλησή της»

Σοκ και αποτροπιασμός από τις δηλώσεις του 27χρονου δολοφόνου
Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν οι δηλώσεις του 27χρονου δολοφόνου της Ζωής Δαλακλίδου ο οποίος υποστηρίζει πως έκανε ό,τι έκανε στην άτυχη κοπέλα με την θέλησή της!
«Κάναμε ό,τι κάναμε με τη θέλησή της. Εγώ δεν την πίεσα σε τίποτα. Κάποια στιγμή τραβήχτηκα γιατί κατάλαβα ότι αυτό που είχα κάνει δεν ήταν σωστό» είπε ο δράστης σε ...


συνέντευξή του μέσα από τις φυλακές που έδωσε στη δημοσιότητα ο τηλεοπτικός σταθμός Star, μέσα από την εκπομπή «Μίλα» της Τατιάνας Στεφανίδου.
Όπως αποκάλυψε ο 27χρονος Χρήστος Παπάζογλου, τρόμαξε και πανικοβλήθηκε μόλις η Ζωή του είπε ότι θα τον κλείσει στη φυλακή.
«Εγώ φοβήθηκα. Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος και δεν ήθελα να πάω φυλακή και δεν ήθελα να πάω φυλακή, γιατί ήξερα τι θα πει φυλακή. Είχα θολώσει εκείνη τη στιγμή, που λέω, καλύτερα εσύ παρά εγώ. Εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινα τι έκανα, ήμουν δηλαδή σε άλλο κόσμο, σε άλλο πλανήτη. Δεν ήμουν φυσιολογικός εκείνη τη στιγμή» είπε ο δράστης.
Στη συνέχεια ο δολοφόνος της Ξάνθης αποφάσισε ότι έπρεπε να κάψει την 34χρονη για να καλύψει τα ίχνη του.
«Της έβαλα φωτιά και έφυγα. Άκουσα μια τσιρίδα. Δεν επέστρεψα να τη βοηθήσω. Πίστευα ότι θα πάει κατευθείαν στην αστυνομία και θα με καταγγείλει», είπε ο 27χρονος ο οποίος με την αποτρόπαια πράξη του σόκαρε το πανελλήνιο.
Όπως ανέφερε, τη βενζίνη την έβγαλε εύκολα από το σωληνάκι γιατί ξέρει από μηχανάκια καθώς δούλευε σε συνεργείο.
Το απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι μετά το βιασμό και τη δολοφονία της κοπέλας, ο δράστης πήγε σπίτι του και κοιμήθηκε, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
«Πήγα σπίτι μου, κοιμήθηκα, σαν να μη τρέχει τίποτα. Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική. Το λάθος που έχω κάνει είναι πολύ μεγάλο» παραδέχεται ο 27χρονος.
Όπως λέει, έχει μετανιώσει πολύ φρικτά, ενώ υποστηρίζει ότι θα έδινε ακόμα και τη ζωή του για να γυρίσει πίσω η Ζωή.
Ζητά επίσης συγγνώμη από την οικογένειά της, η οποία, όπως είπε, «ήταν μια πολύ τίμια οικογένεια».
Όσον αφορά στην προηγούμενη υπόθεση της 21χρονης κοπέλας η οποία πριν από μερικά χρόνια τον κατηγόρησε για απόπειρα βιασμού, ο ίδιος υποστηρίζει ότι είχε μαζί της «κάποια ντράβαλα».
«Με έπαιρνε να χωρίσω με τη δικιά μου για να τα φτιάξω μαζί της και εκεί την χτύπησα εγώ γιατί έλεγε ότι θα τα πει στην κοπέλα μου με την οποία έχω πέντε χρόνια σχέση» είπε ο δράστης.
Πάντως, ο αδελφός του δολοφόνου, υποστηρίζει ότι ο 27χρονος είχε πέσει θύμα εκβιασμού και ότι κοπέλα που είχε αποπειραθεί να βιάσει είχε παράλληλη σχέση με εκείνον και του ζητούσε 40.000 ευρώ για να μην το καταγγείλει.
«Έχω ψυχολογικά προβλήματα»
Ψυχολογικά προβλήματα από την προηγούμενη προφυλάκισή του δηλώνει ότι έχει ο 27χρονος.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον αδελφό του δράστη, μόλις έγινε είχε γίνει το δικαστήριο «ήταν μες στην τρελή χαρά».
«Μετά άρχισε να λέει τρελά πράγματα. Έχει ψυχολογικά προβλήματα μετά τη φυλακή. Έλεγα στους φίλους του να τον προσέχουν» είπε, ενώ αποκάλυψε ότι το Σάββατο, πριν το δολοφονία του έλεγε για το μανάβικο και εκείνος του απαντούσε ότι πρέπει να… βάψουμε τα παπούτσια.
«Τρομοκρατήθηκα, είπα να τον πάω σε ψυχίατρο» είπε ο αδελφός του δράστη και αποκάλυψε ότι όταν την επόμενη ημέρα τον έπαιρνε τηλέφωνο και εκείνος δεν απαντούσε, κατάλαβε ότι ήταν έκλεινε ο δολοφόνος.
«Λιποθύμησα εγώ και οι γονείς μου μπήκαν στο νοσοκομείο» είπε αλλά ξεκαθάρισε ότι εξακολουθεί να αγαπάει τον αδερφό του «ό,τι και αν έκανε».
Όσον αφορά στο προκλητικό του προφίλ στο Facebook και τη φράση «ποιά θα γ…ω σήμερα;» ο Χρ. Παπάζογλου είπε ότι έμπαιναν στο λογαριασμό του διάφοροι φίλοι του, με τους οποίους τον διατηρούσε από κοινού.
«Έμπνευση» ενός φίλου του υποστήριξε πως ήταν και η ταμπέλα του μανάβικού του «Μ’ ανάβεις στην κρίση»…
 
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: