Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Jeffry η οικογένεια μου δεν είναι δυναστεία (σώπα και τι είναι καμόρα;) "στην Ελλάδα τα κάναμε θάλασσα"

Αιχμές περί Παπανδρεϊκής δυναστείας στην Ελλάδα άφησαν φοιτητές σε ομιλία του Γιώργου Παπανδρέου στο πανεπιστήμιο Κολούμπια.

Τι απάντησε ο ίδιος...


«Η οικογένειά μου δεν ήταν ποτέ δυναστεία. Οι δυναστείες συνήθως δεν εκλέγονται. Εγώ υπήρξα πάντα δημοκρατικά εκλεγμένος στη ζωή μου. Πάλεψα μάλιστα για δημοκρατικές..αλλαγές στο κόμμα μου, όπως η άμεση εκλογή. Εκλέχτηκα δύο φορές έτσι» απάντησε ο πρώην πρωθυπουργός, σημειώνοντας ότι ο παππούς του και ο πατέρας του φυλακίστηκαν πολλές φορές στον αγώνα για τη δημοκρατία.
Ο ίδιος, παραδέχθηκε ότι «στην Ελλάδα τα κάναμε θάλασσα σε διάφορες περιόδους» καθώς υπήρχε «πολλή σπατάλη και διαφθορά»: «Μάλιστα κατηγορήθηκα για αυτό. Αλλά το είπα γιατί ήθελα να τα αλλάξω αυτά, όχι να τα κρύψω. Και αρχίσαμε πράγματι τις αλλαγές. Ηλεκτρονική συνταγογράφηση, όλες οι δημόσιες δαπάνες στο διαδίκτυο, απόλυτη αξιοκρατία στις προσλήψεις στο δημόσιο ακόμη και ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για θέσεις ευθύνης. Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι η λιτότητα δημιούργησε πόνο που επιβράδυνε τις μεταρρυθμίσεις που κάναμε. Έχουμε λοιπόν ως χώρα τις ευθύνες μας, αλλά υπάρχουν και αλλού ευθύνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: