Επίσης, ο κ.Πάγκαλος δηλώνει σε κάποιο άλλο σημείο υπερτονίζοντας την ανάγκη να έχουμε καλύτερες σχέσεις με τους Σλάβους γείτονές μας ότι.....
"έχουμε στη Βόρεια Ελλάδα εκατοντάδες ή και χιλιάδες μεικτούς γάμους (Ελλήνων-Σκοπιανών)..." - πού τους είδες κυρ-Θόδωρα;
Ο Θ.Πάγκαλος, αναφέρει και την προσωπική του σχέση με το θέμα, αφού όπως εξομολογείται, η δεύτερη του γυναίκα, είναι από τη Μακεδονία και ο γιός του αποκαλεί τον εαυτό του "Μακεδόνα" και οργίζεται όταν ακούει Σκοπιανούς να κάνουν το ίδιο.
Καυτηριάζει επίσης με το γνώριμό του τρόπο τους ανόητους της άλλης πλευράς, που "έχουν όνειρο να καταλάβουν τη Θεσσαλονίκη", ως "μη σοβαρούς".
Το κακό είναι ότι τη φαντασίωση αυτή, την έχει το σύνολο της κοινωνίας στη FYROM που γαλουχείται με την κατασκευασμένη πραγματικότητα, ότι η Θεσσαλονίκη είναι Σλαβική και πρέπει να "απελευθερωθεί" από τους Έλληνες. Το λέει άλλωστε και ο "εθνικός αθλητικός ύμνος" τους, το γνωστό "izlezi momce" , το οποίο έχει τραγουδήσει κάθε Σκοπιανός, αμέτρητες φορές στη ζωή του (ο στίχος "nase ke bide i solunsko pole" (θα κατακτήσουμε την πεδιάδα της Θεσσαλονίκης) ξεσηκώνει θύελλα ενθουσιασμού.
Θυμηθείτε το:
"έχουμε στη Βόρεια Ελλάδα εκατοντάδες ή και χιλιάδες μεικτούς γάμους (Ελλήνων-Σκοπιανών)..." - πού τους είδες κυρ-Θόδωρα;
Ο Θ.Πάγκαλος, αναφέρει και την προσωπική του σχέση με το θέμα, αφού όπως εξομολογείται, η δεύτερη του γυναίκα, είναι από τη Μακεδονία και ο γιός του αποκαλεί τον εαυτό του "Μακεδόνα" και οργίζεται όταν ακούει Σκοπιανούς να κάνουν το ίδιο.
Καυτηριάζει επίσης με το γνώριμό του τρόπο τους ανόητους της άλλης πλευράς, που "έχουν όνειρο να καταλάβουν τη Θεσσαλονίκη", ως "μη σοβαρούς".
Το κακό είναι ότι τη φαντασίωση αυτή, την έχει το σύνολο της κοινωνίας στη FYROM που γαλουχείται με την κατασκευασμένη πραγματικότητα, ότι η Θεσσαλονίκη είναι Σλαβική και πρέπει να "απελευθερωθεί" από τους Έλληνες. Το λέει άλλωστε και ο "εθνικός αθλητικός ύμνος" τους, το γνωστό "izlezi momce" , το οποίο έχει τραγουδήσει κάθε Σκοπιανός, αμέτρητες φορές στη ζωή του (ο στίχος "nase ke bide i solunsko pole" (θα κατακτήσουμε την πεδιάδα της Θεσσαλονίκης) ξεσηκώνει θύελλα ενθουσιασμού.
Θυμηθείτε το:
Και λίγο παρακάτω μπαίνει στο ζουμί:
αποκαλεί την ελληνική Μακεδονία "παλιά Μακεδονία" (старата Македонија - Old Macedonia)
και προτείνει το όνομα "Μακεδονική Δημοκρατία των Σκοπίων" (Македонска Република-Скопје / Macedonian Republic-Skopje)
ως την ιδανική λύση
ενώ στην κρίσιμη ερώτηση για το πώς θα γράφεται στα διεθνή έγγραφα η γλώσσα και η εθνικότητα, απαντά εν συντομία "αν υπάρξει ένα όνομα erga omnes (έναντι όλων) το θέμα αυτό θα λυθεί αυτόματα". Αυτό ισχύει ως γενική αρχή, αλλά ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.
Βεβαίως, αυτό είναι και το κρίσιμο σημείο της διαπραγμάτευσης, καθώς οι Σκοπιανοί δεν έχουν πρόβλημα με το όνομα. Θα αποδεχόταν ευχαρίστως το "Macedonian Republic-Skopje", αρκεί στο "nationality" στα διαβατήρια να γραφόταν το "Macedonian", (αφού προφανώς δεν αποτελεί εθνικότητα το "Skopian", ούτε το "Macedonian Skopian", ούτε το "Skopian Macedonian", που αποτελούν μη εφαρμόσιμες πρακτικά ιδέες).
Ο Θόδωρος Πάγκαλος πάντως, είναι από αυτούς που ασχολήθηκαν αρκετά με το ζήτημα και οι απόψεις του έχουν βαρύνουσα σημασία, είτε αυτό αρέσει, είτε δεν αρέσει.
15.3.2013 / taxalia.blogspot.com
ενώ στην κρίσιμη ερώτηση για το πώς θα γράφεται στα διεθνή έγγραφα η γλώσσα και η εθνικότητα, απαντά εν συντομία "αν υπάρξει ένα όνομα erga omnes (έναντι όλων) το θέμα αυτό θα λυθεί αυτόματα". Αυτό ισχύει ως γενική αρχή, αλλά ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.
Βεβαίως, αυτό είναι και το κρίσιμο σημείο της διαπραγμάτευσης, καθώς οι Σκοπιανοί δεν έχουν πρόβλημα με το όνομα. Θα αποδεχόταν ευχαρίστως το "Macedonian Republic-Skopje", αρκεί στο "nationality" στα διαβατήρια να γραφόταν το "Macedonian", (αφού προφανώς δεν αποτελεί εθνικότητα το "Skopian", ούτε το "Macedonian Skopian", ούτε το "Skopian Macedonian", που αποτελούν μη εφαρμόσιμες πρακτικά ιδέες).
Ο Θόδωρος Πάγκαλος πάντως, είναι από αυτούς που ασχολήθηκαν αρκετά με το ζήτημα και οι απόψεις του έχουν βαρύνουσα σημασία, είτε αυτό αρέσει, είτε δεν αρέσει.
15.3.2013 / taxalia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου