Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ομολογία-ΣΟΚ του μούλου Αλβανού δολοφόνου της 25χρονης...

Τελικά πόσο μπ@υρδέλ@ είμαστε ;;;

Ο δραπέτης – κακοποιός, που ταυτοποιήθηκε και καταζητείται πλέον και γαι τη δολοφονία της 25χρονης κοπέλας από την Κόρινθο στην απολογία στις 27 Μαΐου 2010 του είχε πει στους αστυνομικούς: ...

«Είμαι από την Αλβανία. Ομολογώ ότι έχω κάνει την περίοδο 2009-2010, περίπου 50 ληστείες. Πρώτη φορά ήλθα στην Αθήνα το 1994 και το 1998 με έπιασε η Αστυνομία για μια ληστεία που έκανα στην Αγία Παρασκευή σε ένα σπίτι. Μέχρι το 2006 ήμουν στην φυλακή...
Το 2006 πήρα άδεια από τις φυλακές της Λάρισας και δεν ξαναγύρισα. Τότε πήγα αμέσως στην Αλβανία και έμεινα για δύο χρόνια και το 2008 γύρισα από την Αλβανία. Τελευταία φορά πήγα στην Αλβανία τον Φεβρουάριο του 2010 γιατί δύο Αλβανοί με τους οποίους κάναμε ληστείες και τα ονόματα τους είναι Ρεμάι και Κόλα είχαν πυροβολήσει και είχαν πετάξει χειροβομβίδες σε αστυνομικούς...
Πρόσφατα είχα κάνει νέα συμμορία, με τέσσερις ακόμη Αλβανούς και έναν Αργεντινό, στην Αθήνα και στην Πάτρα και όλα τα όπλα και χειροβομβίδες που χρησιμοποιούσαμε ήταν δικά μου. Είχα βγάλει πλαστό αγγλικό δίπλωμα και έχω κάνει αλλαγή του μικρού ονόματός μου με τη νόμιμη διαδικασία στην Αλβανία».


Δεν υπάρχουν σχόλια: