Ο πάτος της οδοντόκρεμας σας δεν κρύβει τίποτε, τα 92.000 ελληνικά sites (κλικ εδώ), που αναδημοσιεύουν όμως αυτή τη γελοία μούφα, αποκαλύπτουν, αυτό που λέμε....
στο taxalia χρόνια: ότι οι αναγνώστες ψοφάνε (μέχρι θανάτου!) μόνο για ανοησίες ! Μόνο.
Εκατοντάδες χιλιάδες διαδικτυακοί σέρφερς, θα "διαδώσουν" τη μούφα, όπως κάνουν με κάθε ηλιθιότητα που κυκλοφορεί στο ιντερνετ, ούτε πενήντα δεν θα διαδώσουν την αλήθεια. Η οποία αλήθεια είναι ότι:
στο taxalia χρόνια: ότι οι αναγνώστες ψοφάνε (μέχρι θανάτου!) μόνο για ανοησίες ! Μόνο.
Εκατοντάδες χιλιάδες διαδικτυακοί σέρφερς, θα "διαδώσουν" τη μούφα, όπως κάνουν με κάθε ηλιθιότητα που κυκλοφορεί στο ιντερνετ, ούτε πενήντα δεν θα διαδώσουν την αλήθεια. Η οποία αλήθεια είναι ότι:
Καταρχήν το μπουρδο-μήνυμα, που απευθύνεται σε ηλίθιους (δηλαδή στο 95% των χρηστών του facebook, που διαβάζουν, ανεβάζουν και σχολιάζουν μόνο τέτοιες μπαρούφες και ποτέ ένα σοβαρό θέμα), λέει:
Ξέρετε τι σημαίνουν αυτά τα χρώματα;
Πράσινο: Φυτική
Μπλε: Φυτική με προσθήκη φαρμακευτικής ουσίας
Κόκκινο: Φυτική με προσθήκη χημικής σύνθεσης
Μαύρο: Μόνο χημική σύνθεση
Προσοχή λοιπόν στις οδοντόκρεμες που αγοράζετε!
και αυτή η μούφα ξεκίνησε από την Αμερική, όπου ζουν πολλοί τεμπελχανάδες, που δεν έχουν πώς να περάσουν τη μέρα τους... |
Βεβαίως, αν κάποιος έχει πολλές οδοντόκρεμες σπίτι του, μπορεί να προσέξει ότι η ίδια ακριβώς οδοντόκρεμα, μπορεί να έχει κόκκινο ή μαύρο σήμα ή μπλε, στο σωληνάριο της. Επειδή, τα σήματα αυτά δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη σύνθεση (αλίμονο αν είχαν, μυαλό θέλει; Ποιά εταιρεία θα μάρκαρε μια οδοντόπαστα με χρώμα που κραυγάζει ότι είναι "μόνο χημική σύνθεση";), αλλά με τον τρόπο διακίνησης. Τα χρώματα αφορούν μόνο τον αυτοματοποιημένο τρόπο αποθήκευσης και διακίνησης.
Το χρώμα εκεί μπαίνει για να διαβάζεται από scanner στις αποθήκες, ώστε να τοποθετούνται ομοειδείς γραμμές παραγωγής στο ίδιο κιβώτιο. Αφορά μόνο τα logistics. Η σύνθεση αναγράφεται αναλυτικά σε κάθε σωληνάριο και φυσικά, δεν μπορεί να υπάρξει "μόνο φυτική οδοντόκρεμα".
Είναι ένα "color mark" όπως λέγεται στα Αγγλικά και διαβάζεται από κατάλληλες συσκευές (δείτε εδώ), με πιό χρήσιμη εφαρμογή την τοποθέτηση του προϊόντος στη σωστή πλευρά (πάνω/κάτω) αυτό που στα Αγγλικά ονομάζεται Product orientation.
Και γιατί κυκλοφορούν τέτοιες βλακείες στο ιντερνετ;
Όσο πιο γελοία είναι μια είδηση, τόσο περισσότερο θα παίξει και θα αναπαραχθεί. Επομένως θα φέρει κλικ σε αυτόν που τη διακινεί, αφού ο κόσμος του λέει "πες μου ψέμματα για να σε διαβάσω, δεν μου αρέσει να διαβάζω σοβαρά πράγματα".
Ο κόσμος επικροτεί αυτή την τακτική, διαβάζει μετά μανίας, μόνο τέτοιες ηλιθιότητας, με αποτέλεσμα να ενθαρρύνει όσους θέλουν επισκεψιμότητα" να γράφουν μόνο ανοησίες για να κοκορεύονται ότι έχουν "επισκεψιμότητα" ή φίλους στο facebook.
Μάλιστα, οι περισσότεροι αναγνώστες, ενοχλούνται όταν τους λες την αλήθεια και τους εξηγείς ότι αυτό που διαδίδουν είναι μούφα! Δεν είναι τυχαίο ότι τα βιβλία που αποκαλύπτουν πώς "οι Ελοχίμ μας κυβερνάνε από μια σπηλιά που βρίσκεται στην κοίλη γη", πουλάνε χίλιες φορές περισσότερο από τον Σεφέρη ή τον Λόρκα.
Μάλιστα, οι περισσότεροι αναγνώστες, ενοχλούνται όταν τους λες την αλήθεια και τους εξηγείς ότι αυτό που διαδίδουν είναι μούφα! Δεν είναι τυχαίο ότι τα βιβλία που αποκαλύπτουν πώς "οι Ελοχίμ μας κυβερνάνε από μια σπηλιά που βρίσκεται στην κοίλη γη", πουλάνε χίλιες φορές περισσότερο από τον Σεφέρη ή τον Λόρκα.
Το facebook έχει καταστρέψει κάθε ίχνος σοβαρότητας στο διαδίκτυο, αφού το κοινό αναμεταδίδει μόνο τέτοια εύπεπτα, πιασάρικα θέματα, που περιέχουν εντυπωσιακές χοντράδες.
Μια άλλη εξήγηση δίνει ένας ραδιοσταθμός των ΗΠΑ (εδώ), αναφερόμενος στο θέμα αυτής της μούφας:
The urban legend grew out of someone having way to much time on their hands and probably loves throwing a scare into people.
Αυτά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου