Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΠ Κυβέρνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΠ Κυβέρνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Τραγικές εξελίξεις: “Κίνημα” υπουργών για να μείνει ο Παπανδρέου! Έκτακτο υπουργικό συμβούλιο αύριο στις 12 – Καταλυτική η παρέμβαση της οικογένειας.

Από το Ολυμπία

“Κίνημα” υπουργών και “λοχαγών” του ΠΑΣΟΚ που ζήτησαν αύριο την εσπευσμένη σύγκλιση του Υπουργικού συμβουλίου με σκοπό να πείσουν τον Γιώργο Παπανδρέου να παραμείνει στην θέση του ως πρωθυπουργός – χωρίς να ακυρώσουν την κυβέρνηση συνεργασίας!
ΕΚΤΑΚΤΟ: Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ! ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 12.00!
Το θρίλερ με τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης παίρνει άλλη τροπή. Με πρωτοβουλία (σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες) του Χρήστου Παπουτσή και άλλων προεδρικών, ζητήθηκε...

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Αμετανόητος, επιμένει στο δημοψήφισμα...

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την εισήγησή του ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στο υπουργικό συμβούλιο επέμεινε στην επιλογή της διενέργειας δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση.
Ο πρωθυπουργός φέρεται να ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση...

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ – ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ!

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.

Φαίνεται ότι επιτέλους υπάρχουν κάποιοι στη ΝΔ που δεν θα κάνουν το δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ ούτε θα προβούν σε ανούσιες ενέργειες τύπου αποχής. Αυτή την στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς συζητά το ενδεχόμενο να ζητήσει από τους βουλευτές να παραιτηθούν ομαδικά ώστε να υποχρεώσει τον Παπούλια να ζητήσει εκλογές.
Θεωρείται δεδομένο ότι θα ακολουθήσουν...

Θέλει να διχάσει τον λαό με αντισυνταγματικά δημοψηφίσματα! Φεύγει και φορτώνει τις αποτυχίες του στον λαό!

Η ανακοίνωση του Γ. Παπανδρέου πριν λίγη ώρα που αποφάσισε δημοψήφισμα σχετικά με το αν πρέπει να επικυρωθεί η νέα δανειακή σύμβαση ή όχι, δεν είναι απλά η πολιτική ταφόπλακα του ΓΑΠ!
Είναι το υπέρτατο εκβιαστικό δίλημμα που θα ξεκινήσει από αύριο, με τρομοκράτηση των πολιτών, από τα ΜΜΕ που θα λένε ότι αν δεν ψηφίσει υπέρ ο λαός θα πτωχεύσουμε....

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ημαρτον βρε Θεομπαίκτη!για ποια Επανάσταση μιλάς;


“Πριν από 2 χρόνια, ο Λαός μας ζήτησε
να απελευθερώσουμε τις δημιουργικές δυνάμεις

της χώρας από βάρη και δουλείες.

Ζήτησε Επανάσταση.

Την Επανάσταση του αυτονόητου!

Να κάνουμε όλες εκείνες τις μεγάλες τομές

που θα επιτρέψουν στη χώρα μας

να αξιοποιήσει τις μεγάλες δυνατότητές της.

Αυτό κάνουμε.

Αυτό προσπαθούμε.

Αυτός είναι ο στόχος μας.

Να ξεφύγουμε όλοι από τους περιοριστικούς

ορίζοντες του μικρόκοσμου μας

και να κοιτάξουμε το κοινό μας συμφέρον.

Το καλύτερο για όλους.”

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ημαρτον βρε Θεομπαίκτη!για ποια Επανάσταση μιλάς;
Πότε σου ζήτησε ο λαός να αφήσεις στο δρόμο χωρίς δουλειά,χωρίς ψωμί,χωρίς ασφάλεια 1 εκατομμύριο Ελληνες;Βρε αρχιψεύτη του κερατά πότε σου ζητήσαμε να κόψεις τις....

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Επερώτηση Αυστριακού ευρωβουλευτή Andreas Mölzer:"Κερδοσκοπία του έλληνα πρωθυπουργού σε βάρος της χώρας του"


 
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου , ο Αυστριακός ευρωβουλευτής Andreas Mölzer, έκανε την εξής γραπτή ερώτηση :

Κοινοβουλευτικές ερωτήσεις
27 Ιουνίου 2011
E-006139/2011
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης
προς την Επιτροπή
Άρθρο 117 του Κανονισμού
Andreas Mölzer (NI)

 Θέμα: Κερδοσκοπία του έλληνα πρωθυπουργού σε βάρος της χώρας του....

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Κυβερνητική κακουργία: Εμπαιγμός χωρίς όρια…


Το καθεστώς των «σοσιαλιστών» ανδρεικέλων που ζούμε σήμερα είναι ιστορικά πρωτόγνωρο και ανεπανάληπτο. Ένας εφιάλτης ολοκληρωτικής και βάρβαρης ισοπέδωσης της ελληνικής κοινωνίας ΚΑΙ «ολοκληρωτισμού» της πολιτικής υποκρισίας και αναισχυντίας.
Δεν είναι μόνο η στραταρχική, κατοχική κυβέρνηση που εκτελεί τα «συμβόλαια θανάτου» της ελληνικής κοινωνίας, με πρωτοφανή αγριότητα και πωρωμένη αυθάδεια υποκρισίας.
Είναι και η προκλητική τους αναίδεια και η «ηρεμία» της αναισθησίας τους.
Αυτό που εξοργίζει ακόμα περισσότερο είναι η ωμή αυθάδεια αυτής της κυβέρνησης να εμφανίζει το μαύρο σαν άσπρο και να αντιμετωπίζει τον ελληνικό λαό περιφρονητικά, σαν ανόητα πλάσματα που δεν καταλαβαίνουν τίποτα, σαν κατώτερα όντα «ειδικών αναγκών»....

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Η χαμένη ευκαιρία της κυβέρνησης...

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου 

Πριν  λίγο καιρό με Χολιγουντιανό φόντο το ακριτικό μας Καστελόριζο, ο κ. Παπανδρέου ως σταρ του κινηματογράφου, μας αναγγέλλει την «πατριωτική του» απόφαση να υπαχθεί η χώρα μας στη δαγκάνα του χρηματοπιστωτικού οργανισμού του ΔΝΤ. Δηλαδή, των διεθνών τοκογλύφων και κερδοσκόπων που έμελλε να γίνουν οι διαχρονικοί δυνάστες και βιαστές του Ελληνικού λαού και της χώρας μας. Ταυτόχρονα, οι υποτελείς της τρόικας εκχώρησαν την Εθνική μας κυριαρχία και παραιτήθηκαν όποιας ασυλίας πηγάζει από διεθνείς συνθήκες.
 Πριν  από την ψήφιση του επαχθούς μνημονίου, αλλά και μετά την ψήφισή του, όλα τα  ΜΜΕ του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και κυρίως τα φιλοκυβερνητικά δια μέσω των γυμνοσαλιάγκων εκπροσώπων τους και υπηρετών της νέας τάξεως πραγμάτων και της...

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ο έσχατος εξευτελισμός ενός ανδρείκελου

Ένα καθεστώς που αποσυντίθεται και καταρρέει, σαν σκουληκιασμένος καρπός, δίχως να υπάρχει εναλλακτική πολιτική λύση ανατροπής του, γεννάει πλήθος νοσηρών παθολογικών καταστάσεων και κύματα αφόρητων πνιγηρών αναθυμιάσεων.
Όλα αυτά τα δηλητηριώδη νοσήματα παίρνουν πρωτοφανείς και καταιγιστικές διαστάσεις αν στην κυβερνητική κορυφή του καθεστώτος βρίσκεται ένα ατόφιο ανδρείκελο, όπως ο ΓΑΠ.
Ο ΓΑΠ έχει «σπάσει το κοντέρ», έχει καταρρίψει όλα τα ρεκόρ της ψευτιάς, του δωσιλογισμού, της πολιτικής ασημαντότητας και του κακόγουστου θεατρινισμού.

Είναι ένας πρωθυπουργός ανδρείκελο χωρίς ιστορικό προηγούμενο…

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Ο κ. Παπανδρέου πρέπει να ανασχηματίσει τον... εαυτό του.

Tο βασικό ερώτημα που πρέπει να θέσει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στον εαυτό του είναι πολύ απλό: Μπορούν αυτός και η κυβέρνησή του να λύσουν τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας, τα οποία, όσο περνούν οι μέρες, γίνονται πιο περίπλοκα και δυσκολότερα; Την απάντηση θα πρέπει να τη δώσει ο ίδιος για να λάβει και τις ανάλογες αποφάσεις. Βέβαια, ο καθένας από εμάς έχει τις απόψεις του και έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε τον κ. Παπανδρέου και τους υπουργούς του, που με τα σημερινά δεδομένα αποδεικνύονται «μικροί» για να επιλύσουν το βασικό πρόβλημα της Ελλάδας.
Πηγαίνοντας πίσω, στις μέρες μετά την εκλογή του σημερινού πρωθυπουργού, όταν ο ίδιος...

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Aποκάλυψη φωτιά από τους NYT.. O καθένας το μαγαζάκι του.

Αποκάλυψη φωτιά, άλλα λέει ο πρωθυπουργός, άλλα ο υπουργός..
Σύμβουλοι, λομπίστες, μυστικές συναντήσεις, εξωθεσμική πολιτική ...
Ποιος κυβερνάει αυτή την χώρα ;
Σε ένα απίστευτο άρθρο, μαθαίνουμε οτι ο Παπανδρέου θέλει να κάνει κάτι και ο Παπακωνσταντίνου αντιδρά….παραμένοντας ακόμα στη θέση του! Μιλάμε για τον ορισμό της ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ! 
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικοί οι New York Times (NYT).
Διαβάστε τι γράφουν σε άρθρο τους  ... 
Τον Μάρτιο, όπως ακριβώς γινόταν σαφές ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει ζητήσει από την Ευρώπη περισσότερα χρήματα για να στηρίξει την καταρρέουσα οικονομία της, ο πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου εξέταζε σοβαρά ένα ριζικό σχέδιο με στόχο την επίλυση της κρίσης του χρέους της χώρας του μια για πάντα.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

O ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

Το άρθρο 1 του Συντάγματος λέγει σαφώς: 
"Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και ασκούνται όπως το Σύνταγμα ορίζει". 

Συνεπώς η εξουσία βρίσκεται έξω από την Βουλή. Όσοι είναι μέσα στην Βουλή δεν αποτελούν εξουσία αλλά έχουν ορισθεί από τον λαό να τηρούν το  Σύνταγμα και να εφαρμόζουν τους νόμους για λογαριασμό του λαού. 
Εφόσον παραβιάζουν το Σύνταγμα, ο λαός έχει δικαίωμα και υποχρέωση να τους ξηλώσει από την καρέκλα και να αποκαταστήσει τη νομιμότητα. 
Αττό άλλωστε προβλέπει το ίδιο το Σύνταγμα στο ...

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Τελικά αυτοί η μεγάλο καλαμπούρι έχουν, η μας περνάνε για πολύ Μ@λ@κες!!!




Το βίντεο του απολογισμού της 20μηνης θητείας της Κυβέρνησης. 
Έχουμε δρόμο μπροστά μας. Συνεχίζουμε τη δουλειά με αποφασιστικότητα.
Δεν είναι πλάκα,δείτε το στη σελίδα του πρωθυπουργού:http://www.primeminister.gov.gr/
Τελικά μήπως ζούμε (ζούνε) σ' άλλη χώρα;
Μας το έστειλε ο καλός φίλος.... zeidoron

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΙΣΟΝ ΣΥΝΕΝΟΧΗ



ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΙΣΟΝ ΣΥΝΕΝΟΧΗ
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΛΑ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ(ΚΑΘΟΛΟΥ Ή ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ Ή ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
 
Γράφει η Σοφία

Αφήστε τους να πέσουν μόνοι τους, κοντά είναι… Πλέον δεν είναι χρήσιμοι στους τοκογλύφους, γι’ αυτό του φωνάζουν του Γιώργου, όχι γιατί δεν έκανε τίποτα(αναμενόμενο) και στενοχωριέται ας πούμε η madame Lagarde. Μαυρίστε όσους προχωράνε σε «Μνημόνιο 2». Είναι συνεργεία σε βιασμό κατ’ εξακολούθηση. Μην ακούτε τις σειρήνες της συναίνεσης. Κλείστε τα αυτά στα ΜΜΕξευτελισμού και σκεφτείτε: τι έκαναν τόσα χρόνια οι «αγωνιστές»(σιγά ρε «στρατιώτη» ΓΑΠ, θα σχίσεις καμιά κάλτσα στην «μάχη» της… Δημοκρατίας!) Την εκτέλεσαν μετά από βασανιστήρια! Ανέλαβαν μετά την Κύπρο και αντί να λύνουν τα προβλήματα δημιουργούσαν ή διόγκωναν τα υπάρχοντα.
Εθνικά: ......

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

«Το πιστόλι στον κρόταφο!»

Πολύ βαρύ συνεχίζει να είναι το κλίμα στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ εναντίον της χώρας μας. Ενώ στην Ελλάδα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα προβλήματα συντονισμού της κυβέρνησης και στις μάλλον άνευ αντικειμένου στην παρούσα φάση εικοτολογίες περί προκήρυξης ή μη πρόωρων εκλογών, με διάφορα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ να προσπαθούν εμμέσως να προβληθούν ως ικανοί διάδοχοι του Γιώργου Παπανδρέου, στην Ευρώπη συζητείται και ουσιαστικά χαράσσεται το μέλλον της χώρας μας και του λαού μας.

Το πολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διεξάγεται αυτή η συζήτηση δεν είναι καθόλου καλό, καθόλου ευνοϊκό. «Πρέπει να μπει το όπλο στον κρόταφο της Αθήνας (!)», ήταν π.χ. ο εντυπωσιακά σκληρός τίτλος κύριου άρθρου των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» του Λονδίνου. Η βρετανική εφημερίδα γράφει ότι....

«Η χώρα βαδίζει σε τραγωδία» προειδοποιεί ο Αδαμάντιος Πεπελάσης


Κριτική στην οικονομική πολιτική και τους χειρισμούς της κυβέρνησης, αλλά και τη στάση της αντιπολίτευσης, στη δύσκολη συγκυρία, άσκησε σήμερα Τρίτη ο οικονομολόγος-πανεπιστημιακός κ. Αδαμάντιος Πεπελάσης μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5. Στο πλαίσιο αυτό προειδοποίησε πως η χώρα βαδίζει σε τραγωδία και τόνισε πως τόσο η κυβέρνηση όσο και η αντιπολίτευση πρέπει να εκπονήσουν ένα αξιόπιστο σχέδιο με τη συναίνεση των δύο μεγάλων κομμάτων, ώστε να μην οδηγηθούμε σε μια οικονομική τραγωδία αντίστοιχη της Μικρασιατικής Καταστροφής.Ο Αδαμάντιος Πεπελάσης στον ΒΗΜΑ 99,5
Ο επί σειρά ετών σύμβουλος του Ανδρέα Παπανδρέου και διατελέσας διοικητής της Αγροτικής και Εμπορικής Τραπέζης εξέφρασε τη βαθιά ανησυχία του για την εξέλιξη των πραγμάτων στην Ελλάδα υπογραμμίζοντας τις ευθύνες όλων των προηγουμένων κυβερνήσεων....

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Μια αξιόπιστη κυβέρνηση

Ο μπροστάρης των υπαλλήλων της τρόικας, ο κλαψιάρης Ανδρέας ο πετυχημένος υπουργός που κατάφερε μέσα σε λίγο διάστημα να διαλύσει τα εργασιακά δικαιώματα και το σύστημα υγείας έθεσε εμμέσως πλην σαφώς την παραίτηση του στην διάθεση του Γιωργάκη.

Βέβαια ο Γιωργάκης αν δεν δει την παραίτηση στο email του δεν πρόκειται να το καταλάβει.

Μετά από 1,5 χρόνο πασοκικής λαίλαπας ο Λοβέρδος διαπίστωσε ότι το τοπίο είναι νεφελώδες. Προφανώς τα νέφη τον εμπόδιζαν να δει την πραγματικότητα.....

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Τα Αναπάντητα «Γιατί»

Οι δηλώσεις του Στρος Καν δεν αφήνουν  πλέον καμία αμφιβολία. Ο πρωθυπουργός ήταν αυτός που ζήτησε την εμπλοκή του ΔΝΤ στον ελληνικό δανεισμό, και μάλιστα σχεδόν αμέσως μετά τις εκλογές του 2009. Και ήταν αυτός που παραπλάνησε τους πολίτες αποκρύπτοντας την αλήθεια για τις «υπόγειες» επαφές του.
Το έκανε  με τον ίδιο τρόπο που υποσχόταν  ότι «λεφτά υπάρχουν», ότι δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα, μετά την κάθε επικαιροποίηση του μνημονίου, ότι δεν θα πληγούν τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα