Μεγάλη νίκη Αδαμόπουλου - Βαλεργάκη
Ο Γ.Αδαμόπουλος είναι ο νέος πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Αθηνών.Υπερίσχυσε του μνημονιακού υποψήφιου κου Βερβέσου.
Η νίκη Αδαμόπουλου δίνει μια νέα δυναμική και διαψεύδει τα παπαγαλάκια του καθεστώτος Παπανδρέου που ήθελαν τον κο Βερβέσο νικητή και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.
Ο κ. Αδαμόπουλος επικράτησε στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθήνας με ψήφους 3.738 έναντι 3.607 του αντιπάλου του κ. Βερβεσού.
Στην Θεσσαλονίκη, ο κ. Ν. Βαλεργάκης, είναι ο νέος πρόεδρος του
Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΔΣΘ).
Επικράτησε στον επαναληπτικό
γύρο των εκλογών του απερχόμενου προέδρου Μανόλη Λαμτζίδη με 1.657
ψήφους (53,73%) έναντι 1.427 (46,27%).
Αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο κ. Βερβεσός....
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δικηγορικός σύλλογος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δικηγορικός σύλλογος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 8 Μαρτίου 2011
Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010
Ανοικτή επιστολή προς τα μέλη του δικηγορικού συλλόγου
Κύριοι,
Δεν είμαι νομικός και οι νομικές μου γνώσεις περιορίζονται σε γενικότητες που αφορούν την καθημερινότητά μου.
Λόγω όμως του έντονου ενδιαφέροντος για όλα όσα γίνονται εις βάρος της χώρας μας, έχω συζητήσει το θέμα του μνημονίου με πάρα πολλούς νομικούς, και όλοι μου είπαν ότι δεν τίθεται θέμα συνταγματικότητας ή εσχάτης προδοσίας επί των όσων αναφέρει το μνημόνιο, (αφού το ίδιο το μνημόνιο αφαιρεί τη δυνατότητα εξέτασης της συνταγματικότητας από τα Ελληνικά δικαστήρια), αλλά ότι τίθεται θέμα εγκυρότητας του ίδιου του μνημονίου ως εγγράφου.
Ο λόγος μου εξήγησαν ότι είναι το γεγονός ότι όχι μόνο η Κυβέρνηση (εκτελεστική εξουσία) αλλά.....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
