Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευάγγελος Βενιζέλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευάγγελος Βενιζέλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Κύριε Βενιζέλο μετά την αναβάθμισή σας ισχύουν οι δηλώσεις σας για επικύρωση του Μνημονίου 2 με 180 ψήφους;

"Πρέπει να επιδιώξουμε το μνημόνιο 2 να επικυρωθεί πολιτικά από 180 βουλευτές. Αυτή η ολοκληρωμένη συμφωνία, που θα συνιστά και μια μακροπρόθεσμη διεθνή δέσμευση της χώρας, πρότεινα να ζητήσουμε να εγκριθεί από τη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία 180 βουλευτών, όπως πίστευα ότι έπρεπε να είχαμε κάνει και τον Μάιο του 2010 με το μνημόνιο 1, για να μην αφήσουμε την αντιπολίτευση να διολισθήσει σε....

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Δεν μας τα λέει καλά ο κ. Βενιζέλος...





Αυτά δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Βενιζέλος στην σημερινή συνεδρίαση της διαρκούς  Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων
"Η Σμύρνη συγκρίνεται με τη Νάπολη. Τη Σμύρνη τη διοικεί αμερικανός πτέραρχος, ενώ τη Νάπολη στο επίπεδο αυτό τη διοικεί ιταλός αντιναύαρχος. Η Σμύρνη δεν είναι ΚΑΟΚ, αλλά το Εσκί Σεχίρ είναι και έχει καταργηθεί με τη προηγούμενη δομή. Συγκεκριμένα υπήρχε στην προ-προηγούμενη δομή και το Εσκί Σεχίρ δεν μετέχει, γιατί έχει καταργηθεί το ΚΑΟΚ 6. 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι θέλατε να εφαρμόσουμε τη συμφωνία που είχε κάνει η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και συγκεκριμένα της εναλλαγής Έλληνα και τούρκου πτεράρχου στη Λάρισα; Αυτή τη συμφωνία δεν την εφαρμόζουμε και κάτι τέτοιο δεν το δέχομαι, γιατί δεν το θεωρώ σωστό. Πρέπει σώνει και καλά σε μια μειωμένη δομή διοίκησης πιο οικοδομημένη και πιο οικονομική που ενδεχομένως δεν θα υπάρχει CCR χωριστό, αλλά θα υπάρχουν μόνο διακλαδικά στρατηγεία, εμείς να διατηρήσουμε και το CCR και το ΚΑΟΚ και τα πάντα; Δεν το νομίζω σωστό και δεν υπάρχει κάποιος λόγος. Γιατί μας ενδιαφέρουν όλα αυτά; Αυτά μας ενδιαφέρουν για να προστατεύσουμε κυριαρχικά δικαιώματα και αρμοδιότητες. "
Δεν μας τα λέει καλά ο κ. Βενιζέλος ή δεν τον ενημέρωσαν σωστά οι επιτελείς του σχετικά με τα CAOC ..

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Μπράβο στον Ε.Βενιζέλο!Έβαλε τα στήθη του μπροστά στον Παπανδρέου!

Πριν από λίγες εβδομάδες, έγινε κάτι που μόνο ο Βενιζέλος μπορούσε να κάνει: ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ σε ένα πολύ σημαντικό θέμα που αφορά ...ΑΟΖ. Ο Παπανδρέου πήγε να το ...περάσει περίεργα μέσω συμφωνίας στα πλαίσια του ...ΝΑΤΟ και να κάνουμε γαργάρα το

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Ο κ. Βενιζέλος ή πρέπει να διορθώσει ή να ζητήσει συγνώμη .....

Venizelos1Γράφει ο Ακτιβιστής

Τουλάχιστον ως ακατανόητες ή αντίθετες με το περί δικαίου αίσθημα των πολιτών θα πρέπει να χαρακτηριστούν οι των τελευταίων ημερών δηλώσεις του Βαγγέλη Βενιζέλου.
Επιχειρεί κατά την ταπεινή μας γνώμη να αμβλύνει τις εντυπώσεις από τις μέχρι τώρα αποκαλύψεις και να διαχωρίσει τις πολιτικές ευθύνες που θα πρέπει σ' αυτήν την φάση να αποδοθούν στους λαδιάρηδες πολιτικούς.
Αν όντως ισχύουν οι δηλώσεις που   του αποδίδονται:
  • ο Υπουργός «έστειλε μήνυμα προς τους πολίτες τονίζοντας ότι δεν θα πρέπει να θεωρούνται όλοι οι πολιτικοί συλλήβδην ύποπτοι για παράνομο πλουτισμό… και οι νυν Υπουργοί ως υποψήφιοι εγκληματίες ενώ πρότεινε: «τα πόθεν έσχες των πολιτικών να είναι προσβάσιμα σε όλους μέσω του διαδικτύου».   
Είστε  ικανοποιημένος με την σημερινό γελοίο τρόπο που συντάσσεται και ελέγχεται το "πόθεν έσχες"; Η ανάρτηση στο διαδίκτυο  είναι αυτή που κατά την γνώμη σας .....

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ε.Βενιζέλος - Διαφάνεια δεν σημαίνει «ζουγκλοποίηση» της πολιτικής ζωής.

 Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, επισκέφθηκε σήμερα την Ανωτάτη Διακλαδική Σχολή Πολέμου (Α.ΔΙ.Σ.ΠΟ.) στη Θεσσαλονίκη. Προσερχόμενος στην ΑΔΙΣΠΟ, ο κ. Βενιζέλος απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Δημοσιογράφος: Υπήρξαν κόντρες στο Υπουργικό Συμβούλιο μεταξύ Υπουργείων για τα θέματα των αποκρατικοποιήσεων.

Ευ. Βενιζέλος: Το Υπουργικό Συμβούλιο είναι ένα ζωντανό συλλογικό όργανο. Εάν πρόκειται πάντα να ομοφωνούμε, δεν χρειάζεται καν να συνεδριάζουμε. Από την άλλη μεριά οι εσωτερικές συζητήσεις δεν πρέπει να προσλαμβάνουν διαστάσεις σχεδόν πολιτικού σκανδάλου. Αλίμονο αν η σιωπή του νεκροταφείου είναι το κλίμα της δημοκρατίας.

Η Κυβέρνηση όμως είναι κι ένα όργανο που ασκεί Διοίκηση, που διαχειρίζεται την οικονομία, που διαχειρίζεται και διευθύνει την τύχη της χώρας μέσα σε περίοδο κρίσης. Γι' αυτό όταν...

Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Προς ώτα ακουόντων....

 Γράφει ο Ακτιβιστής

Ο κ. Βαγγέλης Βενιζέλος, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης τις MRB σύμφωνα με την οποία το 72% των ερωτηθέντων εκφράζει την πλήρη απαισιοδοξία του για την πορεία της χώρας, δήλωσε:

“Λογικό να υπάρχει και απογοήτευση και δυσαρέσκεια, όταν βρισκόμαστε μέσα στην περιδίνηση της κρίσης της δημοσιονομικής, όταν εφαρμόζονται μέτρα αυστηρά που είναι άδικα κατά το σκέλος που κάποιοι υφίστανται τις συνέπειες τώρα ενώ κάποιοι άλλοι, αυτοί που έχουν και τις μεγαλύτερες δυνατότητες, θα υποστούν τις συνέπειες αργότερα μέσα από την εφαρμογή του φορολογικού νόμου”.

Κ. Βενιζέλε, τουλάχιστον...

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Δηλώσεις Ευ. Βενιζέλου σχετικά με το δημοσίευμα στην Ελευθεροτυπία

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος αναφερόμενος σε σημερινό δημοσίευμα της δημοσιογράφου κ. Κύρας Αδάμ στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», σύμφωνα με το οποίο η Κυβέρνηση εξετάζει την προώθηση συμφωνίας για «την αποστρατικοποίηση του μισού Αιγαίου», δήλωσε τα εξής:

Το σημερινό δημοσίευμα της κυρίας Κύρας Αδάμ στην «Ελευθεροτυπία» δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Το ζήτημα στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο είναι να γίνεται σεβαστή η εθνική κυριαρχία, τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα και οι διοικητικού χαρακτήρα αρμοδιότητες που αναγνωρίζονται από διεθνείς συμβάσεις και διεθνείς οργανισμούς....

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ερώτημα στον καθηγητή κ. Βενιζέλο.


Από το http://hassapis-peter.blogspot.com

Ως γνωστόν ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος ήταν καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου και πολλοί από εμάς υπήρξαμε φοιτητές του. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για μας να έχουμε την απάντησή του στο πιο κάτω ερώτημά μας.

Κύριε καθηγητά, ας υποθέσουμε ότι είμαστε μέσα στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου. Θέλουμε λοιπόν να έχουμε τη γνώμη σας, όχι ως υπουργού στην παρούσα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αλλά ως καθηγητού του Συνταγματικού Δικαίου, όπως σας είχαμε γνωρίσει και μάθαμε Συνταγματικό Δίκαιο. Ζητάμε λοιπόν τη θέση σας σχετικά με τη νομιμοποίηση της σημερινής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και γενικά το πρόβλημα της νομιμοποίησης στο ισχύον πολιτικό σύστημα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
Συγκεκριμένα:

1) Το ΠΑΣΟΚ έλαβε στις τελευταίες εκλογές μόλις το 30,32% του συνολικού αριθμού των εχόντων δικαίωμα ψήφου και το 43,93% αυτών που τελικά πήγαν και ψήφισαν (εδώ).

2) Σήμερα το ΠΑΣΟΚ επιβάλει εξοντωτικά οικονομικά μέτρα στον ελληνικό λαό, χωρίς να έχει θέσει προηγουμένως αυτά τα μέτρα προς έγκριση κατά τις τελευταίες εκλογές, αλλά αντιθέτως υποσχέθηκε διαφορετική πολιτική και υφάρπαξε την λαϊκή ψήφο και την εξουσία με άλλη ατζέντα και άλλο πρόγραμμα. Μην μας πείτε ότι το ΠΑΣΟΚ δεν γνώριζε και άλλα τέτοια, γιατί στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Ιδού το εκλογικό σώμα.
Θέλουμε λοιπόν κ. καθηγητά να μας πείτε: πρώτον, αν μπορεί να νομιμοποιείται στην εξουσία ένα κόμμα που συγκεντρώνει λιγότερο από το 1/3 του συνολικού εκλογικού σώματος και δεύτερον αν νομιμοποιείται ένα κόμμα να ασκεί εντελώς αντίθετη πολιτική από αυτή που παρουσίασε προεκλογικά και για την οποία ψηφίστηκε;

Και τελικά, επειδή γνωρίζουμε τις πανεπιστημιακές σας απόψεις, πέστε μας κ. καθηγητά: Όλο αυτό το πράγμα πως μπορεί να ονομαστεί; Δημοκρατία ή Ολιγαρχία;