ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ του ελληνικού καπιταλισμού σημαίνει:
Αν κληρονομήσεις από τον αγρότη πατέρα σου κανένα χέρσο μποστάνι ή κανένα διαμέρισμα 50 τ.μ., θα πληρώσεις φόρο.
Αν είσαι κανακάρης ή θυγατέρα κάποιου «Σεβάχ» και κληρονομήσεις ...στόλο, δεν πληρώνεις τίποτα!
Στον ελληνικό καπιταλισμό και το πολιτικό του οικοδόμημα (κυβέρνηση-κράτος-κόμματα-ΜΜΕ) καταγράφονται πιο καθαρά οι μοχθηρές μορφές της φρενοβλαβούς εκμετάλλευσης του λαού, της απληστίας του κεφαλαίου, της θηριώδους κοινωνικής αδικίας, της δωσίλογης σήψης του πολιτικού καθεστώτος (ιδιαίτερα των κυβερνητικών κομμάτων), της αποκρουστικής αυθάδειας της καθεστωτικής προπαγάνδας (ΜΜΕ) και του ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.
ΟΛΑ αυτά συμπυκνώνονται στο κτηνώδες ξεζούμισμα της εργασίας, στη φρενοβλάβεια των φορολογικών απαλλαγών του κεφαλαίου και στη ΣΙΩΠΗ των διανοούμενων πορνών του καθεστώτος.
Διαβάστε με προσοχή το παρακάτω κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου.
«Ολοι μαζί τα φάγαμε»! (2)
Πώς και όλη η «ιερή αγανάκτηση» των ΜΜΕ εξαντλείται στο «φοροφυγά ελεύθερο επαγγελματία», όταν ο φόρος για το βιομήχανο έχει μειωθεί από το 45% στο 20%;
*
Πώς ούτε μια τόση δα αναφορούλα δεν κάνουν στο γεγονός ότι ο μισθωτός, πέραν της επαχθούς έμμεσης φορολογίας, φορολογείται άμεσα με συντελεστές 18%, 24%, 26%, 32%,
όταν ο πραγματικός φορολογικός συντελεστής (χωρίς να υπολογίζεται η νέα μείωση στους φορολογικούς συντελεστές του κεφαλαίου)
για τη «Γιούρομπανκ» είναι 14%,
για την «Πειραιώς» είναι 19,4%,
για την «Αλφα» είναι 20%,
για την «Εθνική» είναι 23%;...
*
Πώς εξηγείται ότι - σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ για το 2007 - το κεφάλαιο στην Ελλάδα φορολογείτο με 15%, όταν το εισόδημα από εργασία φορολογείτο με 35%;
***
Μια από τις απαντήσεις στο ερώτημα «πού πήγαν τα λεφτά;» και στο ποιοι είναι αυτοί που «όλοι μαζί τα φάγαΝε», δίνεται από το γεγονός ότι....
Αν κληρονομήσεις από τον αγρότη πατέρα σου κανένα χέρσο μποστάνι ή κανένα διαμέρισμα 50 τ.μ., θα πληρώσεις φόρο.
Αν είσαι κανακάρης ή θυγατέρα κάποιου «Σεβάχ» και κληρονομήσεις ...στόλο, δεν πληρώνεις τίποτα!
Στον ελληνικό καπιταλισμό και το πολιτικό του οικοδόμημα (κυβέρνηση-κράτος-κόμματα-ΜΜΕ) καταγράφονται πιο καθαρά οι μοχθηρές μορφές της φρενοβλαβούς εκμετάλλευσης του λαού, της απληστίας του κεφαλαίου, της θηριώδους κοινωνικής αδικίας, της δωσίλογης σήψης του πολιτικού καθεστώτος (ιδιαίτερα των κυβερνητικών κομμάτων), της αποκρουστικής αυθάδειας της καθεστωτικής προπαγάνδας (ΜΜΕ) και του ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.
ΟΛΑ αυτά συμπυκνώνονται στο κτηνώδες ξεζούμισμα της εργασίας, στη φρενοβλάβεια των φορολογικών απαλλαγών του κεφαλαίου και στη ΣΙΩΠΗ των διανοούμενων πορνών του καθεστώτος.
Διαβάστε με προσοχή το παρακάτω κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου.
«Ολοι μαζί τα φάγαμε»! (2)
Πώς και όλη η «ιερή αγανάκτηση» των ΜΜΕ εξαντλείται στο «φοροφυγά ελεύθερο επαγγελματία», όταν ο φόρος για το βιομήχανο έχει μειωθεί από το 45% στο 20%;
*
Πώς ούτε μια τόση δα αναφορούλα δεν κάνουν στο γεγονός ότι ο μισθωτός, πέραν της επαχθούς έμμεσης φορολογίας, φορολογείται άμεσα με συντελεστές 18%, 24%, 26%, 32%,
όταν ο πραγματικός φορολογικός συντελεστής (χωρίς να υπολογίζεται η νέα μείωση στους φορολογικούς συντελεστές του κεφαλαίου)
για τη «Γιούρομπανκ» είναι 14%,
για την «Πειραιώς» είναι 19,4%,
για την «Αλφα» είναι 20%,
για την «Εθνική» είναι 23%;...
*
Πώς εξηγείται ότι - σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ για το 2007 - το κεφάλαιο στην Ελλάδα φορολογείτο με 15%, όταν το εισόδημα από εργασία φορολογείτο με 35%;
***
Μια από τις απαντήσεις στο ερώτημα «πού πήγαν τα λεφτά;» και στο ποιοι είναι αυτοί που «όλοι μαζί τα φάγαΝε», δίνεται από το γεγονός ότι....