Ο Νίκος Παπανδρέου παρευρέθη στα εγκαίνια του νοσοκομείου Υγεία, ιδιοκτησίας Ανδρέα Βγενόπουλου, στην Αλβανία. Όλοι αναρωτηθήκαμε για τους λόγους της εκεί παρουσίας του. Μας εξηγεί όμως με επιστολή του ο ίδιος :
“Δηλώνω για μία ακόμη φορά ότι η παρουσία μου, άτυπη μεν, αλλά ουσιαστική σαν όνομα, θεωρώ ότι είναι επιβεβλημένη και ως καθήκον μου, και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη οικονομική περίοδο.
Είμαι βέβαιος ότι κάθε πολίτης θα ήταν πρόθυμος να κάνει το ίδιο, εντός και εκτός της χώρας μας, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για διεθνείς επενδυτικές ευκαιρίες.
Άλλωστε, με τον ίδιο τρόπο...
