Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Οι τελώνες είναι και Φαρισαίοι....


Απεργούν οι τελωνειακοί για διαδικαστικό στην ουσία θέμα. Ασύστολα και με ειρωνικά
χαμόγελα οι εκπρόσωποί τους βγαίνουν και μιλάνε για τα αιτήματά τους που αμφιβάλω
αν υπάρχει Έλληνας που να τα έχει καταλάβει.
Εγώ δεν μπορώ αλλά και δεν θέλω να τα καταλάβω γιατί τους έχω ζήσει στο πετσί μου
και τους έχω σιχαθεί.

Έτρεχα στα τελωνεία χρόνια ως εκπρόσωπος εταιρειών για να εκτελωνίσω μαζί με
εκτελωνιστές εμπορεύματα και στη μία τσέπη είχα τα χρήματα για τους δασμούς
και από την άλλη για τους...τελώνες.
Νόμιμα και ηθικά τα έπαιρναν χωρίς φόβο και ντροπή.

Ο εκτελωνιστής μας έφερνε μετά τα τιμολόγια και έγραφε στο κάτω μέρος γενικά έξοδα
τόσο, με διάφορα παραστατικά της πλάκας για να δικαιολογηθούν κάποια από αυτά
στην εφορία η οποία στη συνέχεια σε ελέγχους τα "πέταγε" και έβαζε και πρόστιμο.

Τον περασμένο μήνα γνωστό μου πρόσωπο έφερε από την Αμερική κάποια πράγματα
και "υποχρεώθηκε" να λαδώσει τελώνη -φαρισαίο για να μη ταλαιπωρηθεί όπως του
είπε με τη γραφειοκρατία στη χώρα μας!

Έχουν το θράσος να μας ταλαιπωρούν τώρα με τα καύσιμα κ.λ.π. αλλά στην ουσία
να εξυπηρετούν και την Κυβέρνηση να σταματήσει να κατρακυλάει!

Αθηναίος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα εχω ζησει κι εγω αυτα με τους Τελωνες.
Οταν ημουν στρατιωτης, πηγαινα στα Τελωνεια, για τις αναγκες της μοναδας, και εβλεπα τι γινοταν.
Ηταν τοτε το περιφημο συρταρι, που ανοιγοκλεινε σε ρυθμο πολυβολου, επι τη θεα μιας διασαφησεως, καταπινοντας απιθανες ποσοτητες χρηματος.
Οι ανθρωποι, ηταν παντα λωποδυτες.Απο τον καιρο του Χριστου αλλωστε, το ιδιο γινεται.
Τελωνες και Φαρισαιοι.
Και τωρα, με απιθανο θρασος, ιδιαιτερα αυτη η κυρια εκπροσωπος τους, βγαινουν και απαιτουν, αμα και απειλουν, ολη την κοινωνια.
Αν ο Αλογομουρης, δεν τους κοψει τα...φτερα αμεσως, θα χρεωθει και το κοστος των πασης φυσεως λεγομενων αριστερων, που ειναι βεβαια μειοψηφια, αλλα και το κοστος ολων των αλλων.
Αν ειναι να κανει κατι, πρεπει να το κανει αμεσως.Αλλοιως, θα την πληρωσει κι αυτος, πραγμα που καθολου δε μας νοιαζει βεβαια, αλλα και εμεις, που μας νοιαζει ΚΑΙ μας καιει.
Και κατι τελευταιο.
Γιατι δε βγαινει να ανακοινωσει, ποσα παιρνουν αυτοι οι κυριοι;
ΟΛΑ ομως. Οχι το βασικο μισθο.