Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Νεκρός σε τροχαίο ο Γιώργος Αποστολάκης

Σε τροχαίο δυστύχημα στον Περισσό έχασε τη ζωή του το βράδυ της Δευτέρας ο 46χρονος Γιώργος Αποστολάκης, προπορευόμενος με 33,5% για το δήμο Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας και τέως δήμαρχος της Νέας Χαλκηδόνας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αστυνομία, πιθανότατα ο 46χρονος...
έπαθε καρδιακή ανακοπή την ώρα που οδηγούσε με αποτέλεσμα να συγκρουσθεί το αυτοκίνητό του με άλλα δύο αυτοκίνητα.
Ο Γιώργος Αποστολάκης ανασύρθηκε νεκρός από το αυτοκίνητο, ενώ διενεργείται προανάκριση από την Τροχαία.

3 σχόλια:

chryssoula είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΣ... << ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑΡΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ>>> ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ., ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΕ ., ΔΑΚΡΥΖΕ...

chryssoula είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ...
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ...
ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ... ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΗΣΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΙΕΡΟ....!!!! ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ .....ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ..!!!

chryssoula είπε...

ΘΕΕΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑΡΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΗΗΣΩ .,,,,
ΟΣΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΙ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ
ΞΑΝΑΑΓΑΠΗΣΩ !!!!!!>>>> ΟΜΩΣ
ΕΣΥ ΓΙΩΡΓΟ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΘΑ
ΞΑΝΑΑΓΑΠΗΣΕΙΣ.... !!!!
ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.. ΜΑΣ ΡΑΓΙΣΕΣ
ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.!!!!!!