Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ποιος παίρνει τηλέφωνα και λέει ψηφίστε Σγουρό;

Ποιος κουβαλάει ετεροδημότες από τα Χανιά;

Οι πληροφορίες μας συγκλίνουν σε "όμορφη" ψηλή μεγάλης ηλικίας κοπελάρα δύο μέτρα.

Που από ότι δείχνει δεν έχει ξεπεράσει τα ψυχολογικά της.

Σήμερα το πρωί δέχτηκα τηλεφώνημα από πολύ κολλητό πολιτικής οικογενείας(τζάκι) που μου είπε τα εξής: ...

Πάμε όλοι την Κυριακή στις κάλπες η κάλτσες όπως είχε πει και ο αγαπημένος μου Γιωργάκης και ψηφίζουμε Σγούρο.

Πήγε να μου πέσει το τηλέφωνο από το χέρι.

Μα ρε μεγάλε του απαντώ εσύ δεν είσαι Ν.Δ ναι μου απαντά ε..!και έδωσε εντολή το αφεντικό και δεν το συζητώ μου απάντησε,ότι πει το αφεντικό είναι διαταγή συνέχισε...αν θες σου έχω και εισιτήριο επιστροφής με το βαπόρο.

Τον ευχαρίστησα ευγενικά και του έκλεισα το τηλέφωνο.

Μας πως είναι δυνατόν να είναι Ν.Δ και να ψηφίζει Σγούρο αναρωτήθηκα.

Και ποιο είναι το αφεντικό;

 

Θανάσης Χανιά

1 σχόλιο:

ευτυχια είπε...

Τρίχες σγουρές, δηλαδή!