Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Έλλη Στάη: «Συνωστίστηκε» στην επίθεση κατά της ελληνικής ιστορίας

Όλοι οι ιστορικά, αλλά και πολιτικά αναλφάβητοι, από κοινού με τους επιδοτούμενους «ιστορικούς», επιστρατεύτηκαν για να παραχαράξουν την ελληνική ιστορία και να κτυπήσουν τους εθνικούς και πνευματικούς άξονες της Επανάστασης του ’21.
Στο χορό της παραχάραξης και η κρατική ΕΡΤ, μιμούμενη την αλαφούζεια «ιστορική αφήγηση»!!!
Η κυρία Στάη, στην οποία από μακριά λαμπίριζε η δραματική ιστορική της άγνοια (ούτε αυτά που είχε ετοιμάσει -το αβανταδόρικο εθνομηδενιστικό της δηλητήριο- δεν είχε αφομοιώσει), κάλεσε τη γνωστή μας Κουλούρη (την πασίγνωστα επιδοτούμενη «ιστορικό») και κάποιον κύριο Διαμαντή για να μιλήσουν για τους «εθνικιστικούς μύθους) της Επανάστασης!!!!!
Μάθαμε, λοιπόν, από την Κουλούρη ότι η Επανάσταση του ‘21 ήταν υπαρκτό (!!!) γεγονός και οι Επαναστάτες υπαρκτά πρόσωπα!!!

Αυτό ήταν το ιστορικό επίπεδο των «ιστορικών» μας: Ότι η Επανάσταση και οι αγωνιστές της δεν ήταν …μύθος!!!!

Πάλι καλά που δεν τα βγάλανε και όλα αυτά μύθους!!!!

Ο στόχος της διατεταγμένης εκπομπής της κρατικής ΕΡΤ και της άκρως καθεστωτικής και αναλφάβητης σταρ (Στάη) ήταν ευδιάκριτος και στον πλέον ανυποψίαστο: Να κτυπηθεί δολίως ο ρόλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Επανάσταση του ’21.

Για άλλη μια φορά λοιπόν εστίασαν τα πυρά τους εναντίον του Κρυφού Σχολειού....

Ιστορικό στοιχείο ΚΑΝΕΝΑ. Απλές γενικολογίες και αόριστες σπερμολογίες για το «μύθο» του Κρυφού Σχολειού.

Οι «ιστορικοί» μας (ακριβέστερα προπαγανδιστές) δεν προσκόμισαν ούτε ένα ιστορικό στοιχείο προς τεκμηρίωση των θολών και ερμαφρόδιτων ισχυρισμών τους: Αλήθεια τι σόι «ιστορικοί» είναι;

Βεβαίως δεν χώλαιναν μόνο ιστορικά. Ανέδιδαν και μια τραγικά απελπιστική πολιτική φτώχεια. Αν διέθεταν έστω και ελάχιστο πολιτικό μυαλό (αλλά αυτό απαγορεύεται στην διατεταγμένη και προπαγανδιστική «επιστήμη»), θα μπορούσαν να σκεφτούν το πολιτικά απλό: Ότι ΠΑΝΤΑ κάτω από απολυταρχικά καθεστώτα αναπτύσσονται παράνομα έμβρυα Ιδεών, Διδασκαλίας και Πράξης…

Αυτό εδώ στην Ελλάδα το γνωρίζουν και οι πλέον αδαείς. Φυσικά και οι νέοι «ιστορικοί» μας το γνωρίζουν, όπως και η Στάη: Η δικτατορία είναι πρόσφατο ιστορικό γεγονός.

Αυτόν τον τύπο των Κρυφών Σχολειών δεν θα τον αρνηθούν ασφαλώς για να μην γίνουν πανελληνίως καταγέλαστοι.

Αρνούνται τα Κρυφά Σχολειά κάτω από το βάρβαρο και απολυταρχικό καθεστώς του ισλαμισμού, διότι αυτά αναδεικνύουν τον καθοριστικό και ΗΓΕΤΙΚΟ ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας…

Έτσι κλείνουν τα μάτια μπροστά στα άπειρα ιστορικά γεγονότα και μαρτυρίες που καταγράφουν την ύπαρξη των Κρυφών Σχολειών.

Θα συνοψίσουμε ενδεικτικά κάποιες μαρτυρίες και ιστορικά στοιχεία:
Μας λέει ο Αλ. Ελλάδιος το 1714:

«Τα Κρυφά Σχολειά συνεχίζονται εκεί που οι τοπικοί πασάδες και μπέηδες μάχονται τους καλόγερους και τα γράμματα».

Περιγράφει ο Γκέρλαχ το 1752:

«Ο Γέρο Μαλαξός (Πρωτόπαπας) δίνει μαθήματα κρυφά στο σπίτι του, μέσα σ’ ένα εξαθλιωμένο γυμνό δωμάτιο».

Δ. Κόκκινος (ιστορικός):

«Το Κρυφό Σχολειό δεν είναι θρύλος. Το συνετήρησε, παρά τις καταδιώξεις, ο βαθύτατος πόθος του τυραννουμένου έθνους να υπάρξει».

Ο Γέρος του Μωριά:

«Τα λίγα γράμματα που ξέρω, λέει ο γέρος του Μωριά, τα έμαθα από το “Ψαλτήρι” και το “Οχτωήχι” της εκκλησίας».

Φυσικά παράνομα (κρυφά) μια και οι απόγονοι των Κολοκοτρωναίων ήταν επικηρυγμένοι…

Χαρακτηριστικό για το πώς λειτουργούσαν τα «Κρυφά Σχολειά» είναι και το ακόλουθο γεγονός:

Όταν ο Ιμπραήμ σκορπούσε την καταστροφή στην Πελοπόννησο, ο ιερομόναχος Δοσίθεος, μορφωμένος κληρικός της Ι. Μονής των άγιων Θεοδώρων Καλαβρύτων, πήρε τα παιδιά του Σχολείου των Καλαβρύτων, στο οποίο ήταν δάσκαλος, και τα πήγε και τα δίδασκε «εν τοις σπηλαίοις» του Χελμού. (Α. Δασκαλάκης, τομ. Γ «Περί Παιδείας»).

Τα φανερά λοιπόν σχολεία, σε αρκετές περιπτώσεις την περίοδο της τουρκοκρατίας, γίνονταν κρυφά. Έτσι δούλευαν οι καλογεροδάσκαλοι της εποχής εκείνης. Δεν έχαναν καμιά ευκαιρία για να διδάσκουν το γένος.

Παραπέμπουμε εδώ και στο συνοπτικό, αλλά καταλυτικά αποδεικτικό κείμενο του Κωνσταντίνου Χολέβα:

«Το Κρυφό Σχολειό δεν είναι μύθος, αλλά πραγματικότητα».

ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=26717#26717

Παραπέμπουμε επίσης και στο ιστορικά καταλυτικό κείμενο του Ι. Κακριδή:
«Μύθος ή θρύλος το Κρυφό Σχολειό»;
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5382

Ακόμα διαβάστε «Τα κολλυβογράμματα» του Μιχαήλ Περάνθη.
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5365

Η καθοριστική αιτία που δημιούργησε τα «Κρυφά Σχολειά ήταν το απολυταρχικό καθεστώς των Μωαμεθανών, ιδιαίτερα όταν αυτό έπαιρνε μοχθηρές μορφές, όπως το «ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ».




Ο Δ. Ζακυνθηνός στην ιστορία του «Η τουρκοκρατία» σελ. 13 γράφει:

«Κατά τακτά διαστήματα ανά πενταετίαν επί Μωάμεθ του Β’, βραδύτερον δε ανά τετραετίαν, τριετίαν η και συχνότερον, διετάσσετο η στρατολογία χριστιανόπαιδων επί τη βάσει των υπό των τοπικών η κοινοτικών αρχών τηρουμένων μητρώων. Οι στρατευόμενοι ήσαν συνήθως ηλικίας από δέκα μέχρι δεκαπέντε ετών».

Τα παιδιά, λοιπόν, που δεν θα υποτάσσονταν στο «παιδομάζωμα» ήταν αδύνατο να πηγαίνουν σε φανερά σχολεία…

Είναι γνωστό επίσης ότι οι Τούρκοι, κατά περιόδους, αγρίευαν (και αγρίευαν πολλές φορές), τότε απαγόρευαν και την ίδρυση σχολείων για να μη μορφωθεί και σηκώσει κεφάλι ο «ραγιάς».

Κάθε τόσο, δηλαδή, αναιρούσαν τα περί ελεύθερης παιδείας.

Ο Ρίζος Νερουλός γράφει σχετικά:

«Οι Τούρκοι απαγόρευαν αυστηρώς σε μερικές περιοχές την ίδρυση δημοσίων σχολείων από φόβο μήπως οι χριστιανοί μορφωμένοι γίνουν δούλοι επικίνδυνοι και δυσκολοκυβέρνητοι».

Έτσι, λοιπόν, κατ’ ανάγκη, δημιουργούσαν οι μορφωμένοι Έλληνες δικές τους εστίες γραμμάτων κρυφά.

Και οι Έλληνες αυτοί, κατά κανόνα, όπως λέγει και ο ιστορικός Κ. Παπαρργόπουλος, ήταν κληρικοί.

Επίσης ο Διονύσιος Θερειανός λέει χαρακτηριστικά:

«Ή Ορθόδοξος Εκκλησία εθέρμανε τα ελληνικά γράμματα, καταψυγέντα εν καιροίς χαλεπωτάτοις».

Ό Παπαφλέσσας, όπως γράφει ο «Λόγιος Ερμής» το 1819, συνιστά με επιστολή του στους κατοίκους της Πολιανής (στην Πελοπόννησο) να χρησιμοποιήσουν το Μοναστήρι της Σολομονής για Σχολείο… άλλοτε κρυφό και άλλοτε φανερό, ανάλογα με τις περιστάσεις.

Ο Νεόφυτος Μεταξάς, μοναχός της ι. Μονής Πεντέλης επί τουρκοκρατίας και μετέπειτα Μητροπολίτης Αθηνών, ο οποίος και συνέχισε την παράδοση των μοναχών της Πεντέλης να διδάσκουν τα σκλαβόπουλα γράμματα, γράφει, μεταξύ των άλλων:

«Οι εφημέριοι των μοναστηριών και των ενοριών διετήρησαν, άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά, με την διδασκαλίαν της πατρίου γλώσσης την παρακαταθήκην (δηλαδή τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία) αμόλυντον και άμωμον».

Αλλά και η λαϊκή μούσα καταγράφει την εικόνα των Κρυφών Σχολειών (Η λαϊκή Τέχνη, γενικά η Τέχνη εμπνέεται πάντα από πραγματικά γεγονότα και τη βιωμένη παράδοση):

Φεγγαράκι μου λαμπρό
φέγγε μου να περπατώ
να πηγαίνω στο σχολειό
να μαθαίνω γράμματα,
γράμματα σπουδάγματα
του Θεού τα πράγματα.


Ενδεικτικά τέλος αναφέρουμε έργα και μαρτυρίες που καταγράφουν την ύπαρξη των Κρυφών Σχολειών. Των:

Π. Καρολίδη, Κ. Παπαρρηγόπουλου, Σπυρ. Τρικούπη, Μιχ. Βολονάκη, Δ. Κόκκινου, Φραντζή, Γρηγ. Παπαμιχαήλ, Αθ. Βακαλόπουλου, Κ. Καιροφύλα, Αν. Γούδα, Κ. Σάθα, Πουκεβίλ – Γάλλου προξένου σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας την εποχή εκείνη. Δημ. Μπαλάνου, Γ. Σωτηρίου, Χρ. Παπαδοπούλου, Τ. Γριτσοπούλου, κ.α.

ΟΙ επιδοτούμενοι νέοι «ιστορικοί (υστερικοί προπαγανδιστές της Νέας Τάξης) και τα δημοσιογραφικά φερέφωνα του καθεστώτος (ιστορικά και πολιτικά ραχιτικά, αλλά και με άφθονο «λίπος» στο μυαλό και στην «ψυχή»), τύπου Λιάκου, Κουλούρη, Δραγώνα, Βερέμη, Τατσόπουλου, Στάη και σία, ΑΓΝΟΟΥΝ επιδεκτικά τις άφθονες ιστορικές πηγές, το πλήθος των ιστορικών μαρτυριών…

Εντολές δεν εκτελούν μόνο τα κυβερνητικά και κομματικά ανδρείκελα, αλλά και τα ανδρείκελα των ποικίλων ιερατείων: Διανοουμένων, «ιστορικών» δημοσιογράφων και τηλεστάρ…
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: