Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Διαφημιστικές «συμβάσεις» με ναούς της τέχνης ;

Από το χθεσινό "Πρώτο Θέμα"
Κατηγορούν πάλι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ότι έδωσε δύο τσουβάλια εικοσάρικα στο νυχτερινό κέντρο “Thalassa” – 1,4 εκατομμύρια ευρώ κόστισε η επιθετική διαφημιστική εκστρατεία του τραπεζικού ιδρύματος στον «ναό» της νυχτερινής Αθήνας. Οι εχθροί της τέχνης επιμένουν πως οι χώροι αυτοί ονομάζονται «μπουζουξίδικα». Η σύνδεση της καμπάνιας με τα μικροπροβλήματα με τον Νόμο που έχει ο Βίκτωρας τώρα τελευταία οδηγεί συνειδητά τους αναγνώστες σε λάθος συμπεράσματα. Για τις «προσφορές» αγόρασε την εφημερίδα, όχι για τις «αποκαλύψεις»…

Είμαστε σίγουροι ότι η επικείμενη ανακοίνωση  της Τράπεζας θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Αλλά που να καταλάβει ο απαίδευτος «επαρχιώτης» Έλληνας το όραμα της Διοίκησης για τη διαρκή ανάπτυξη του πολιτισμού και του αθλητισμού. Όταν η ρίψη γαριφάλων γίνει Ολυμπιακό αγώνισμα θα χαίρονται για τους πρωταθλητές οι αχάριστοι Έλληνες. Θέλει ο καταναλωτής να κεράσει δέκα συμβολικές σαμπάνιες το φαινόμενο που άδει στο μαγαζί. Άμα τον γυρίσεις ανάποδα θα πέσουν τα κλειδιά του σπιτιού και το κουπόνι του στοιχήματος. Να μην ξέρει ποια τραπεζικά προϊόντα θα ζητήσει, για όσα αγαθά δεν έχουν ανεκτίμητη αξία και αποτιμώνται;
Η Δικαιοσύνη κυνηγάει τον Βίκτωρα επειδή κάτι γέροι έπαιζαν «Θανάση» και κάτι πιτσιρικάδες πειραματιζόντουσαν με γκατζετάκια στο μαγαζί του. Σίγουρα στο τέλος θα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων όπως στην περίπτωση του Μάκαρου…

Μικρός Οδυσσέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: