Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Προκλητικός ο Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ Δεν παραιτούμαι, δεν πληρώνω, δεν υποβάλω πόθεν έσχες

Ο διορισμένος απο την τρόικα κ. Ανδρέας Γεωργίου έριξε το γάντι στους βουλευτές της επιτροπής εκτέλεσης προυπολογισμού της Βουλής

Εντονο προβληματισμό και αμείλικτα ερωτηματικά προκάλεσαν οι απαντήσεις του κ. Ανδρέα Γεωργίου στα μέλη της επιτροπής παρακολούθησης της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού της ...
Βουλής, καθώς προέκυψε ότι ο αμφιλεγόμενος διοικητής της ΕΛΣΤΑΤ δεν καταθέτει ασφαλιστικές εισφορές, δεν δίνει στις αρμόδιες αρχές «πόθεν έσχες», αρνείται να αποκαλύψει το ύψος του μισθού του και τέλος, επι περίπου 3 μήνες υπήρξε διοικητής της ΕΛΣΤΑΤ και υπάλληλος του ΔΝΤ!

Πιο αναλυτικά, απαντώντας στις ερωτήσεις της κυρίας Μαρίνας Χρυσοβελώνη (Ανεξάρτητοι Ελληνες) είπε ότι «δεν υποχρεούμαι να καταθέσω δήλωση περιουσιακής κατάστασης. Απευθύνθηκα στην Αρχή για την καταπολέμηση του «μαύρου» χρήματος και μου απάντησε ότι δεν περιλαμβάνομαι στην λίστα των υπόχρεων».

Αναφορικά με την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών είπε «έκανα αίτημα προκειμένου να εξαιρεθώ από την καταβολή και μου εδόθη η εξαίρεση» ενώ στις ενστάσεις των βουλευτών που είπαν ότι πρόκειται περι «πρόκλησης» καθώς «δεν μπορεί οι πολίτες να πληρώνουν υποχρεωτικά και κάποιοι να εξαιρούνται» σημείωσε «Δεν θα ελάμβανα όφελος από την καταβολή εισφοράς. Προφανώς, οι πολίτες πληρώνουν και λαμβάνουν κάτι. Μου δώσανε την δυνατότητα. Αν δεν μου την έδιναν θα πλήρωνα».

Όπως ήταν λογικό, οι βουλευτές ζήτησαν να μάθουν το ύψος του μισθού που λαμβάνει ως επικεφαλής της Αρχής , ο κ. Γεωργίου όμως συνεχίζοντας τις προκλητικές απαντήσεις σημείωσε «Με καλέσατε για να σας πω το πώς ασκώ τα καθήκοντά μου και όχι για προσωπικά μου θέματα. Δεν είναι θέμα της επιτροπής ο μισθός μου»!

Τέλος, με έκδηλη δυσφορία αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι τους πρώτους κρίσιμους τρεις μήνες στην ΕΛΣΤΑΤ, κατά τους οποίους πραγματοποιούνταν συνεχείς αναθεωρήσεις – επι τα χείρω – του ελλείμματος της Ελληνικής οικονομίας παρέμενε – παράλληλα – και υπάλληλος του ΔΝΤ.
Συγκεκριμένα ανέφερε πως «Εδωσα την παραίτηση μου στο ΔΝΤ στις 16.7.2010 και ανέλαβα καθήκοντα στην ΕΛΣΤΑΤ στις 2.8.2010. Όταν έδωσα την παραίτηση ζήτησα από το ΔΝΤ να υπάρχει μεταβατική περίοδος άδειας άνευ αποδοχών έως 10.10.2010 καΙ δήλωσα ρητά ότι δεν θα ζητήσω να επανέλθω στο ΔΝΤ. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ότι στις 16.7.10 διέκοψα τις σχέσεις μου με το ΔΝΤ». Πάντως η κυρία Ασημία Ξηροτύρη του επισήμανε ότι «όταν κάποιος υπάλληλος παίρνει άδεια άνευ αποδοχών υποχρεούται να τηρεί τους όρους της υπηρεσίας του».

Να σημειώσουμε ότι είχε προηγηθεί ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευκλείδης Τσακαλώτος ο οποίος κάλεσε τον κ. Γεωργίου να απαντήσει αν έχει σκεφτεί να παραιτηθεί από τη θέση του λόγω της δικαστικής διαδικασίας που βρίσκεται σε εξέλιξη για τα στατιστικά στοιχεία.

«Δεν προτίθεμαι να παραιτηθώ από τη θέση μου για μια παράνομη άσκηση ποινικής δίωξης. Έχω τη συνείδησή μου καθαρή και δεν την βαραίνει τίποτε», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέας Γεωργίου.

Για τη δικαστική διερεύνηση για τα στατιστικά, ο κ. Γεωργίου επέμεινε ότι ενώ στο παρελθόν τα στατιστικά στοιχεία ήταν σε δεινή θέση, κατά τα τρία χρόνια άσκησης των καθηκόντων του τα δημοσιονομικά στοιχεία έχουν επιτυχία χωρίς προηγούμενο αφού δημοσιεύθηκαν έξι φορές χωρίς καμία επιφύλαξη από τη Eurostat.

Είπε ακόμη ότι η δίωξη σε βάρος του είναι παράνομη και με βάση το ενωσιακό δίκαιο και με βάση την ελληνική ποινική δικονομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: