Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Προσοχη στους "δημοκρατικους" χακερσ και οχι μονο..

Διεπιστωσα οτι σε γνωστο BLOG ( το σκεπτομεθα ελληνικα http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/) εγινε προσπαθεια κατασΤροφης του διαδικτυακου ημερολογιου για να φιμωθει η αληθΕΙΑ ή εστω η αλλη αποψι, που μερικες φορες κι εγω εκφραζω και εσεις με θαρρος φιλοξενειτε. Αναγκασθηκα να αλλαξω την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ διευθυνσι μου διοτι διεπιστωσα οτι και ο λογαριασμος μου ειχε διαβρωθει.

Παρακαλω, αν αυτο επιτρεπει ο κανονισμος λειτουργιας σας, απο ολα τα προηγουμενα μηνυματα που ΣΑς εχω στειλει, να διαγρΑψετε την ηλεκτρονικη μου διευθυνσι, ωστε να μην εχω περαιτερω προβληματα απο τους εραστες του ολοκληρωτισμου.

Ειναι ντροπη να επικοινωνουμε σημερα ως εαν ειμεθα στο παραπετασμα, φοβουμενοι προσωπικες επιθεσεις που το ανυπαρκτο κρατος μια ψοφοδεης κυβερνησι αλλα και μια οκνηρη παραπαιουσα κοινωνια αδυνατει να εξασφαλισει ως το ελαχιστο προαπαιτουμενο.

Διοτι ενω θεωρητικα μπορουμε να λεμε ο,τι θελουμε, πρακτικα ειμεθα απροστατευτοι ....Και δεν υπαρχει ουδεις που θα ενδιαφερετο για ο,τι και να μας συμβη..Αν ομως ειμαστε διαδηλωτες με κοκκινα σημαιακια σε χοντρα παλουκια, ή καλοπαιδα του ΣΥΡΙΖΑ, θα ειχαμε ολους τους υποκριτες των Μεσων Αποβλακωσεως να μας υπερασπιζονται...

Σας ευχαριστω για τον χρονο που διαθεσατε να διαβασετε το μηνυμα μου.

ΙΑΣΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: