Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Το "φαινόμενο" Έλληνες.

Οι φονείς των αυτοκρατοριών.

Οι Έλληνες είναι μια μοναδική περίπτωση ανάμεσα στους λαούς. Ως λαός μοιάζουν με ένα φυσικό φαινόμενο, το οποίο έχει φάσεις ύφεσης και έξαρσης. Ένα φαινόμενο, που μοιάζει με τη φωτιά. Με τη φωτιά, που είναι απόλυτα ελεγχόμενη μέσα σε ένα λυχνάρι και απόλυτα ανεξέλεγκτη, όταν αρχίζει και καίει τα πάντα στο διάβα της. Αυτό το φαινόμενο, αν δεν ελεγχθεί από το σύστημα εξουσίας εγκαίρως, μπορεί να το καταστρέψει ολοσχερώς.

Mιλάμε για την ιστορική πορεία του φαινομένου μέχρι τις ημέρες μας. Δεν μιλάμε μόνον για τους αρχαίους Έλληνες, τους οποίους οι υπόλοιποι λαοί τους γνωρίζουν. Μιλάμε και για τους σύγχρονους Έλληνες. Μιλάμε και για την "άγνωστη" ιστορία των σύγχρονων Ελλήνων. Μιλάμε για μια ιστορία "ολέθρου" για τις σύγχρονες αυτοκρατορίες. Για μια ιστορία, που με μεγάλη προσοχή προσπαθούν οι σημερινοί ισχυροί να κρύψουν, γιατί δεν τους συμφέρουν οι αποκαλύψεις. Δεν τους συμφέρουν τα "κακά" πρότυπα.

Ούτε οι ίδιοι οι Έλληνες γνωρίζουν τι ακριβώς έχουν κάνει. Δεν γνωρίζουν ότι η συμμετοχή τους στο σημερινό παγκόσμιο κοινωνικό γίγνεσθαι ήταν καθοριστική. Συμμετοχή απολύτως δυσανάλογη του μεγέθους της Ελλάδας. Συμμετοχή μεγαλύτερη από κράτη-γίγαντες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία ή η Ρωσία. Συμμετοχή, που αποτελεί το κρυμμένο "μυστικό" του συστήματος, γιατί, αν αποκαλυφθεί, θα έχουμε ακόμα χειρότερες εξελίξεις. Μόνον στον εικοστό αιώνα οι Έλληνες έχουν νικήσει δύο αυτοκρατορίες και έχουν γίνει η αιτία να καταστραφεί η μεγαλύτερη αυτοκρατορία της σύγχρονης ιστορίας.
OΛΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΕΔΩ...http://www.eamb.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το ιδιο θεμα με με υπογραφη το αληστου μνημης, ΕΑΜ Β διαβασαμε και σε αλλες ιστοσελιδες. http://ventetta.blogspot.com/2008/10/blog-post_4111.html

Η ενστασις μας εχει διατυπωθει στην αναρτησι με τιτλο Η Εθνικιστική Μεταμφίεσι Αλλα αφου η εξαπατησις επιχειρειται εκ νεου απο τους θαυμαστες του σφαγεως σαδιστου και ανωμαλου αρη Βελουχιωτη, την επαναλαμβανουμε..
Μονο που στην υπογαρφη του επαναλαμαβνομενου αρθρου που διαβασαμε στην ιστοσελιδα των Θερμοπυλων, αντι του ΕΑΜ Β Τραιανος, υπογραφει Θωραξ...

Η Εθνικιστική Μεταμφίεσι

ΕΑΜ (Α) και Επόμενα !!!!!
Διαβάζουμε μέρες τώρα «εθνικιστικές» υμνωδίες που ενώ εμπεριέχουν πυρήνα αληθείας ( την διαχρονική αξία και αρετή των Ελλήνων) , εν τη ουσία χρησιμοποιούνται για να παραπλανήσουν και να υβρίσουν.
Δηλαδή ως εαν ο λύκος έγινε η καλή γιαγιά της κοκκινοσκουφίτσας, μόνο που διατήρησε το προδοτικό όνομα ΕΑΜ, που την αποκαλύπτει...
Θα μπορούσα να αποδεχθώ την ειλικρίνεια και το καλοπροαίρετο των προθέσεων όταν, τώρα που η αλήθεια για το έγκλημα και την προδοσία του ΚΚΕ ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΕΔΕΣ είναι γνωστή και τα θύματα των αρχιεγκληματιών έχουν καταγραφή, οι πηγάδες έχουν μερικώς καθαρισθή από τα ιερά οστά των δολοφονηθέντων, εγένετο η αλήθεια αποδεκτή και καταδικαστέα. Όμως όταν στα κείμενα των εξυμνείται ο βελουχιώτης και υβρίζεται ο Αρχιστράτηγος Παπάγος εν μέσω ύμνων προς το φαινόμενο Ελληνες, πέραν του μισητού και εθνοπροδοτικού ονόματος που χρησιμοποιούν, η προσπάθεια εξαπατήσεως καθίσταται προφανής.
Διότι να επανέρχεται στην βασανιστική μνήμη των Ελλήνων το εφιαλτικό ΕΑΜ ειτε ως Β ειτε ως Γ ειτε ως Δ κάποτε και ως Ωμέγα, με τον παραπλανητικό πέπλο της Ελληνολατρείας μόνο περιγέλωτα για το ευτελές της απάτης αλλα και οργή για την υποτίμησι της νοημοσύνης των Ελλήνων..
Περι ΕΑΜ ( Α’)
Ι) « Λογοδοσία Μιάς Ζωής» Κ.Τσάτσου, Οι εκδόσεις φίλων 2ος τόμος
1. «.. Στην ελλάδα ο κομμουνισμός πέρα απο την εσωτερική κοινωνική πολιτική, είχε τη δική του εξωτερική πολιτική. Οπως έβαζε τη ιδέα του ανθρώπου κάτω απο την ιδέα της κοινωνικής τάξης , έτσι έβαζε την ιδέα του Εθνους κάτω απο την ιδέα του κομμουνιστικού κινήματος. Και εν ονόματι αυτού του τελευταίου πρόθυμα έκανε παραχώρησεις Ελληνικών εδαφών στους ιδεολογικά ομολόγους βορείους, οι οποίοι ήταν πρώτα εθνικιστές και ύστερα κομμουνιστές , ενώ φανατικοί αφελείς δικοί μας, οραματιζόμενοι μια ομοσπονδία βαλκανικών λαών, όλων κομμουνιστών, δεν ενδιαφέρονταν για τα εδαφικά σύνορα της Ελλάδος. Τέτοιοι ήταν εκείνοι που διηύθηναν το ΕΑΜ, οπου πολλοί αθώοι και αφελείς είχαν ανεπανόρθωτα εμπλακεί. Προς τα εκεί αυτοί βαδίζανε. Και θα κατόρθωναν πιθανώς το 1944 να επιτύχουν το σκοπό τους , αν δεν έκαναν λάθη τακτικής. Αν δεν έσφαζαν πέρα απο το ανεκτό οριο, ώστε να προκαλέσουν την αντίδραση και των πιό αδρανών και των πιο φοβισμένων. Αν δε έβγαζαν τόσο γρήγορα το προσωπείο του πατριώτη και αν αντί να υπακούσουν στον τίτο, υπάκουαν στον Στάλιν, που για γενικότερους λόγους είχε παραχωρήσει την Ελλάδα στην ζώνη επιρροής της Μεγάλης Βρεταννίας
2. «…Θέλω όμως να διαστείλω το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ από τις άλλες αντιστασιακές οργανώσεις.» Γραφει ο Κ.Τσατσος στην ατυοβιογραφια του. « Κατα τι διαφέρει αυτή η ομάδα από όλες τις άλλες; Πρώτα, κατά το ότι παράλληλα με τον αγώνα κατά των γερμανών, έκαμε αγώνα εναντίον όλων των Ελλήνων που δεν ήσαν κομμουνιστές, εναντίον των Ελλήνων που μπορούσαν να τους γίνουν εμπόδιο στην επιβολή ενός κομμουνιστικού καθεστώτος. Και όσο προχωρούσαμε προς την απελευθέρωση, αύξανε η δράση τους για την επιβολή του κομμουνιστικού καθεστώτος. Σκοπός τους ήταν όχι η εκδίωξη των γερμανών, αλλά η μετά την απελευθέρωση επικράτησή τους…..Η δευτέρα διαφορά είναι ότι το ΕΑΜ- ΕΛΑΣ στον αγώνα για την επιβολή του δικού του καθεστώτος και κατά την διάρκεια της κατοχής και μετά, μεταχειρίσθηκε ως μέσον την εξόντωση εκείνων των διαφωνούντων που μπορούσαν να σταθούν εμπόδιο στους σκοπούς των. Και εφρόντιζαν με την συνομωτική τους τέχνη όλους αυτούς να τους στιγματίσουν ως προδότες του αγώνος, ενώ αυτοί αντιδρούσαν όχι στον εθνικό, αλλα μόνο στο δικό τους καθεστωτικό αγώνα. Ακόμη και την άμυνα εναντίον των σφαγέων την παρουσίαζαν ως εθνική προδοσία.
Εσφαξαν τον Ψαρρό και τους αξιωματικούς του τους αφόπλισαν. Επιτέθηκαν τρείς φορές εναντίον του Ζέρβα ώσπου να τον διαλύσουν. Εξόντωσαν όλες τις μικρότερες αντιστασιακές οργανώσεις που δεν προέρχονταν από το Κ.Κ
Ολοφάνερη γίνεται αυτή η πολιτική όταν σκεφθούμε την ανταρσία του στρατού και του στόλου στην Μέση Ανατολή, που επιβεβαίωνε την παρουσία της Ελλάδος στον αγώνα. Ποιά δικαιολογία μπορεί να βρεθεί σε αυτό το πολιτικό έγκλημα;
Και έρχεται σήμερα ένας νόμος και αναγνωρίζει το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ως εθνική αντίσταση που τελειώνει στις 19 Οκτωβρίου 1944, ενώ το ιδιο το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ από την ημερομηνία αυτή έως τον Ιούλιο του 1949, με την ίδια ηγεσία, με την ίδια οργάνωση, με τις ίδιες μεθόδους, με τα ίδια στελέχη συνεχίζει τον καθεστωτικό αγώνα που άρχισε το 1942. Με ποιό δικαίωμα ερχόμαστε να αμνηστεύσουμε τα πρώτα χρόνια του εγκλήματος αλλά και στην συνέχεια τα υπόλοιπα όταν δεν υπήρχε πιά εχθρός στην Ελλάδα αλλά μόνο Ελληνες που εξακολουθούσαν να σφάζονται από τους ίδιους ανθρώπους με τις ίδιες μεθόδους? Αναγνωρίζοντας το πρό της 19ης Οκτωβρίου 1944 ΕΑΜ ως Εθνική Αντίσταση, αναγνωρίζουμε ως εθνική αντίσταση και εκείνους που οργάνωσαν την σφαγή των Δεκεμβριανών…»
3. «..Η αναγνώριση του ΕΑΜ αντί να φέρη τη λήθη, ξύπνησε μνήμη νεκρών και σφαγιασμένων» Γράφει ο αειμνηστος Κ. Τσατσος. «.Απο τη φύση μου δεν είμαι φανατικός. Αναγνωρίζω το κομμουνιστικό κόμμα που κινείται στα συνταγματικά πλάισια, έστω και άν ξέρω ότι πολιτική του είναι, μόλις βρή ευκαιρία , να τα σπάση και να επιβάλη ένα μονοκοματικό ολοκληρωτικό καθεστώς. Αλλά δεν ανέχομαι την παραχάραξη της Ιστορίας. Ακόμη λιγότερο την παραχάραξη που γίνεται για δημαγωγικούς σκοπούς. Δέχομαι το παρόν και το μέλλον του κομμουνιστικού κόμματος. Δεν δέχομαι το παρελθόν του στην Ελλάδα, ακριβώς διότι πιστεύω στην Ελλάδα».
ΙΙ) Γεώργιος Παπάνδρεου
Ομιλία Στον Λίβανο
1. "...Οφείλομεν να ομιλήσωμεν ειλικρινώς και απεριφράστως. Εάν το Ε.Α.Μ το οποίον αρχικώς με το σύνθημα της απελευθερώσεως έχει συγκινήσει ευρύτατα στρώματα τον λαού, και έχει προκαλέσει τον ενθουσιασμόν της νεότητος, τον οποίον όμως σήμερον, μετά την αποκάλυψιν των πολιτικών τον σκοπών και την χρησιμοποίησιν των μέσων της τρομοκρατίας, αποτελεί μίαν μικράν οργανωμένην και ένοπλον μειοψηφίαν απέναντι της μεγάλης ανόργανου και αφοπλισμένης πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, εάν λοιπόν το ΕΑ.Μ. έχη την πρόθεσιν να χρησιμοποίηση την υλική του δύναμη την οποία απέκτησε χάρις στον πατριωτισμόν του λαού και την επικουρία των συμμάχων μας, ως όργανο εμφυλίου πολέμου και εξοντώσεως των αντιπάλων του και αύριο μετά το πέρας του πολέμου υπό το ψευδώνυμο της Λαϊκής Δημοκρατίας ως όργανον Δυναμικής επικρατήσεως επί της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, τότε βεβαίως δεν υπάρχει στάδιον συνεννοήσεως. Το καθήκον μας τότε είναι να συναγείρωμεν το έθνος και να επικαλεσθώμεν την επικουρίαν όλων των μεγάλων συμμάχων μας και των κυβερνήσεων και της δημοσίας των γνώμης εις τον διπλούν αγώνα και κατά του εξωτερικού εισβολέως και κατά τουεσωτερικού εχθρού. Διότι ο Ελληνικός λαός δεν κάμνει επιλογήν τυράννων. Αρνείται την τυραννίαν".
2. Ομιλία της18ης Οκτωβρίου 1949, επι τη 5η επετείω της απελευθερώσεως, Γ. Παπανδρεου αρχηγού του Δημοκρατικού Σοσιαλιστικού κόμματος Ελλάδος.
« …. Η διαφωνία μας (δια το αίτημα της νομιμοποιήσεως του ΚΚΕ) είναι απόλυτος. Δια λόγους ηθικούς , δια λόγους ψυχολογικούς είναι αδύνατος η αναγνώρισις του κομμουνιστικού κόμματος. Είναι τόση η έκτασις της προδοσίας, είναι τόση ή έκτασις του εγκλήματος, είναι τόσαι αι καταστροφαί της Ελλαδος, αι οποίαι υπερέβησαν τας θυσίας του επικού αγώνος εναντίον δυο Αυτοκρατοριών, ώστε ουδέποτε το Εθνος και ο λαός μας θα ανεγνώριζον την επάνοδον των προδοτών και των εγκληματιών εις τους κόλπους του πολιτικού βίου της Χώρας…»
ΙΑΣΩΝ