Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Εθελούσια έξοδος έως 3.000 εργαζομένων από τον ΟΣΕ στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης

Συνεδριάζει η Διυπουργική



Οι τιμές των εισιτηρίων θα αυξηθούν και θα προσεγγίσουν τις τιμές των ΚΤΕΛ
Αθήνα



Τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και το πρόγραμμα ανασυγκρότησης του ΟΣΕ που είναι έτοιμο από το περασμένο καλοκαίρι, θα συζητηθούν την Παρασκευή στη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής, με τη συμμετοχή των Γ.Παπαθανασίου, Κ.Χατζηδάκη, Φ.Πετραλιά και Ευρ.Στυλιανίδη.

Το έλλειμμα του Οργανισμού έχει ξεπεράσει τα 7 δισ. ευρώ και μέσα στο 2009 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 9 δισ. ευρώ, την ίδια ώρα που τα ετήσια έσοδα ξεπερνούν μετά βίας τα 100 εκατομμύρια.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποσχίστηκε από τον ΟΣΕ και αποτελεί αυτόνομη εταιρεία στο πλαίσιο του διαχωρισμού της σιδηροδρομικής υποδομής από την σιδηροδρομική εκμετάλλευση, οι ζημίες -το 2007- είχαν ανέλθει στα 155 εκατ. ευρώ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αναλάβει την εκτέλεση των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών.

Στο πλαίσιο του προγραμμάτος αναδιάρθρωσης προβλέπεται η εθελούσια έξοδος έως 3.000 εργαζομένων, χωρίς μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα. Το κόστος υπολογίζεται στα 1,8 δισ. ευρώ περίπου.

Ακόμα, προβλέπεται:

Αυξήσεις έως 80% στις τιμές των εισιτηρίων.

Συντήρηση του δικτύου με εξωτερικές εργολαβίες, περιστολή δευτερευουσών αμοιβών κατά τουλάχιστον 20%.

Περιορισμός κατά 25% του αριθμού προσωπικού επί των αμαξοστοιχιών.

Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, η οποία εκτιμάται ότι μπορεί να αποδώσει περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

«Εκλογίκευση» των δρομολογίων ανάλογα με την επιβατική κίνηση.


in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: