Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Ξεπερνούν τη χρήση του email τα Blogs



Tα 2/3 των παγκόσμιων χρηστών (67%) επισκέπτεται τέτοιου είδους ιστοσελίδες, με τη μεγαλύτερη αύξηση να σημειώνεται στις ηλικίες 35-49 ετών.



Η επίσκεψη των Κοινωνικών Δικτύων και των Blogs αποτελεί πλέον την τέταρτη πιο δημοφιλή διαδικτυακή δραστηριότητα, ξεπερνώντας ακόμα και το email, αφού τα 2/3 των παγκόσμιων χρηστών (67%) επισκέπτεται τέτοιου είδους ιστοσελίδες. Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της Nielsen Company, «Global Faces and Networked Places», που αναδημοσιεύτηκε άμεσα σε πλήθος διακριμένων διεθνών Μέσων, διαπιστώνεται πως ο ρυθμός ανάπτυξης της online κοινωνικής δικτύωσης είναι διπλάσιος συγκριτικά με τους άλλους σημαντικούς τομείς του διαδικτύου, όπως οι μηχανές αναζήτησης, τα portals, τα software και το email.

«Η κοινωνική δικτύωση έχει γίνει πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικτυακής εμπειρίας», σημειώνει ο John Burbank, Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Online. «Τα 2/3 των χρηστών επισκέπτονται ήδη τα blogs και social networks, ενώ η συνεχόμενη και ραγδαία ανάπτυξη τους δεν αφήνει να φανεί κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Η online κοινωνική δικτύωση θα συνεχίσει να επηρεάζει και να αλλάζει όχι μόνο το χώρο του διαδικτύου παγκοσμίως, αλλά και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους καταναλωτές».

Σύμφωνα με την έκθεση της Nielsen, το Facebook - το πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο - το επισκέπτονται 3 στους 10 χρήστες του Ίντερνετ τουλάχιστον μία φορά το μήνα, στις 9 χώρες που κάλυψε η έρευνα της Nielsen.

Η έκθεση της Nielsen παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τις αλλαγές που παρατηρούνται στο συνεχώς αυξανόμενο κοινό που ασχολείται με τα κοινωνικά δίκτυα, διαπιστώνοντας παράλληλα το αυξανόμενο μερίδιο του χρόνου που περνάνε οι χρήστες του Διαδικτύου σε αυτά.

Μερικά από τα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:

- Οι χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως υπολογίζεται πως περνούν σχεδόν το 10% από τον χρόνο που βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Ίντερνετ σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs (1 λεπτό για κάθε 11 λεπτά που βρίσκονται online).

- Το κοινό των social media γίνεται ακόμα πιο πολυποίκιλο όσον αφορά στην ηλικία, με τη μεγαλύτερη αύξηση επισκεψιμότητας σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs να ανήκει στις ηλικίες 35-49 ετών.

- Τα κινητά τηλέφωνα παίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στα social media. Η έρευνα της Nielsen βρήκε πως οι Βρετανοί που συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου έχουν τη μεγαλύτερη τάση για επίσκεψη σελίδων κοινωνικής δικτύωσης με το 23% να την πραγματοποιεί, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις Η.Π.Α. είναι 19%. Σε κάθε περίπτωση, η αύξηση σε σχέση με πέρυσι είναι εντυπωσιακή και για τις δύο χώρες με άνοδο 249% στη Μ. Βρετανία και 156% στις Η.Π.Α.

«Η online κοινωνική δικτύωση δεν αναπτύσσεται απλώς, αλλά εξελίσσεται. Εκτός από την αυξανόμενη προσέλκυση κοινού, δημιουργούνται νέοι τρόποι χρήσης και λειτουργίας της», δήλωσε ο Alex Burmaster, συγγραφέας της έκθεσης και Διευθυντής της Nielsen Online για την Ανατολική Ευρώπη. «Θεωρήσαμε αναγκαίο να ερευνήσουμε την κατάσταση των social networks παγκοσμίως και να ερευνήσουμε τις επιδράσεις που έχει στους πελάτες μας, είτε είναι εκδότες, είτε διαφημιστές».



ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: