Του Στάθη Σαραφόπουλου
Οικονομολόγου,
Πρ. Βουλευτής Δράμας
Η μεγάλη απήχηση που είχε στον κόσμο αυτή η διαφημιστική ενότητα της Κυβέρνησης, αναστάτωσε τα πραγματικά παπαγαλάκια του συστήματος και για αυτό προσπαθούν να απαξιώσουν, να ξευτελίσουν και να αποδομήσουν την έκταση της επιρροής τους.
Έκαναν οι ίδιοι το τεράστιο λάθος, μέσα στον πανικό τους, να συζητούν τα συγκεκριμένα spot συχνά και για πολύ χρόνο, τα οποία ταυτόχρονα έγιναν δημοφιλή.
Οι πολίτες τα ψάχνουν για να τα δουν εναγωνίως.
Ο στόχος επομένως της διαφημιστικής καμπάνιας, της κυβέρνησης, επιτεύχθηκε.
Η μεγαλύτερη επιτυχία μιας διαφήμισης γενικά είναι να συζητείται και μάλιστα η επιτυχία είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν συζητείται για μεγάλο διάστημα...η συνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου