Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

"Βουλιάζει" το έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης

Τελεσίγραφο έστειλαν τα 15 τραπεζικά ιδρύματα που συμμετέχουν στη δανειοδότηση του έργου. Η κατασκευή της υποθαλάσσιας αναμενόταν να ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια, το Μάρτιο του 2007, και η ισχύς της χρηματοδότησης έληγε στις 18 Φεβρουαρίου 2009. Παρόλα αυτά, ο Φεβρουάριος πέρασε το έργο δεν ξεκίνησε καν και τα τραπεζικά ιδρύματα έδωσαν διορία μέχρι το τέλος Μαΐου. Όμως, ο Μάιος πέρασε και γι' αυτό οι εκπρόσωποι των τραπεζών ζήτησαν συνάντηση με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ την ερχόμενη Πέμπτη 9 Ιουλίου.


Επιπλέον, στο αρχικό κόστος κατασκευής προστέθηκαν ακόμα 150 εκατ. ευρώ αφού η κατασκευή της έπρεπε να γίνει με τη χρήση μετροπόντικα κάτω από το πυθμένα της θάλασσας δηλαδή στα 25 μέτρα και όχι στα 10 μέτρα όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός. Επίσης, απόφασίστηκε να μην κατεδαφιστούν τα τρία διατηρητέα κτίρια γύρω από το παλαιό τελωνείο και το κτίριο των προσκόπων στο Πεδίον του Άρεως. Η Ε.Ε. από τη πλευρά της ισχυρίζεται ότι δεν απαιτείται νέος διαγωνισμός για τις τροποποιήσεις που έγιναν.

Τράπεζες και ανάδοχος κοινοπραξία αναμένεται να διεκδικήσουν αποζημίωση για τη δέσμευση των 472 εκατ. ευρώ, για τις άσκοπες μελέτες και διεργασίες που έγιναν και για την τεράστια καθυστέρηση του έργου... διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: