της Μαρίας Σεφέρου
Θέλει αρετή και υψηλό δείκτη νοημοσύνης η Δημοκρατία! Τουλάχιστον υψηλότερο απ’ αυτόν που διαθέτουμε. Έστω κοινό νου, βρε αδελφέ, ώστε να καταλάβουμε ποιο είναι το συμφέρον της χώρας μας, δηλαδή όλων μας. Ούτε τα αυτονόητα δεν κατανοούμε… Και χρειάζεται αυτογνωσία, τόλμη και ταπεινότητα για να ομολογήσει ένας λαός ότι δε διαθέτει τις βασικές αρετές και τη στοιχειώδη νοημοσύνη ώστε να κάνει το δημοκρατικό σύστημα διακυβέρνησης δημιουργικό, δίκαιο και ωφέλιμο, και να εξασφαλίσει σταθερή πρόοδο για τον τόπο. Το έχω ξαναπεί στο παρελθόν, το επαναλαμβάνω και σήμερα: Είμαστε ανάξιοι και αδέξιοι να κυβερνηθούμε δημοκρατικά. Είμαστε ανάξιοι και αδέξιοι να επιλέξουμε τους άριστους ανάμεσά μας και να τους αναθέσουμε το τιμόνι της χώρας. Έχουμε εθιστεί στους φελλούς, τους δημαγωγούς και τα τζάκια. Σε αυτό το τραγικό συμπέρασμα κατέληξα δυστυχώς εδώ και χρόνια, κάνοντας τις δικές μου νηφάλιες και αντικειμενικές διαπιστώσεις από την οδυνηρή καθημερινότητα που πάει από το κακό στο χειρότερο, και είναι κάτι που δεν κρύβεται…
Η Ελλάδα σβήνει δημοκρατικά… Τα πολιτικά και κοινωνικά νεοπλάσματα έχουν κάνει πολλές μεταστάσεις πια και η χειρουργική αφαίρεσή τους μοιάζει άπιαστο όνειρο. Η Δημοκρατία μας νοσεί νόσο βαρεία. Ναι, η Δημοκρατία εκτελείται ύπουλα αλλά σταθερά από την κομματοκρατία και την κομματική εμπάθεια των άχρηστων πολιτικάντηδων, των ανεγκέφαλων οπαδών-ψηφοφόρων τους και των διαπλεκόμενων ΜΜΕ. Η Δημοκρατία βιάζεται από τον άκρατο ατομικισμό και την έλλειψη συλλογικής και εθνικής συνείδησης της πλειοψηφίας του λαού της, με μπροστάρηδες τους πολιτικούς και την οικονομική παραεξουσία της χώρας. Βιάζεται από τους διεφθαρμένους πολιτικούς και τα τρωκτικά του Δημοσίου που μένουν πάντα ατιμώρητοι. Και, ναι, βιάζεται από την ασυνειδησία, την ακατάσχετη παρανομία και την ανωριμότητα της πλειοψηφίας του λαού της. Αυτή είναι η τραγική αλήθεια, και Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ! Η Δημοκρατία μας έχει πληγεί από την πολιτική νόσο των χοίρων – έναν επικίνδυνα μεταλλαγμένο πολιτικό ιό που μας έρχεται από τα παλιά, και προσβάλλει κατά προτίμηση τα ανθρωπόμορφα παχύδερμα χοιρίδια... Και δυστυχώς δεν υπάρχει εμβόλιο γι' αυτό...διαβάστε τη συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου