Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Έπεσε πυροσβεστικό αεροπλάνο - Νεκρός ο πιλότος!!!

Ένας ήρωας ακόμη δεν είναι μαζί μας

Το άκουσα μόλις τώρα στο ραδιόφωνο κι αρνούμαι να το πιστέψω... κι όμως είναι αλήθεια!Ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο, την ώρα που επιχειρούσε σε πυρκαγιά, έπεσε στην Κεφαλλονιά κι ο πιλότος του είναι νεκρός!!!
Πολλά και μεγάλα τα ερωτηματικά.
Πόσες ώρες πτήσης είχε ο πιλότος;
Από πότε είχε να ξεκουραστεί;
Σε τι κατάσταση ήταν το αεροπλάνο;
Ως πότε θα μετράμε νεκρούς;
Επιτέλους θα ευαισθητοποιηθεί κανείς;
Ποιός θα κάνει τώρα "χαρακίρι";
Να παραιτηθεί έστω;
Τι ρωτάω και σε ποιούς;
Στα "παχύδερμα" που μας διοικούν;


Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

Δεν υπάρχουν σχόλια: