Αναλυτικά η πλήρης ανακοίνωση της MIG έχει ως εξής:
"Είναι γνωστό σε όλους όσους ασχολούνται με τον χώρο των αερομεταφορών, και όχι μόνο, ότι η AEGEAN ενισχύθηκε και «ανδρώθηκε» θεαματικά τα τελευταία χρόνια εις βάρος της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη σημαντική διεύρυνση των ζημιών της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ και την επιβάρυνση με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του Δημοσίου, δηλαδή όλων των Ελλήνων πολιτών. Και εάν μεν η δραστηριότητα της AEGEAN ήταν απόλυτα σύννομη, οι ζημιωμένοι Έλληνες πολίτες μπορούν να κρίνουν απλώς τα επιχειρηματικά ήθη και τις πρακτικές της εταιρείας. Εάν όμως η ανάπτυξη της AEGEAN βοηθήθηκε από κρατικούς μηχανισμούς κατά τρόπο αθέμιτο ή/και παράνομο, το όλο ζήτημα έχει άλλες διαστάσεις.
Θα ζητήσουμε από τη νέα Κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές να ανοίξει τον φάκελο AEGEAN και να εξετάσει όλες τις διοικητικές εγκρίσεις και πράξεις των τελευταίων ετών, ώστε να πληροφορηθεί η Ελληνική Κοινωνία αν υπήρξαν παρανομίες ή αθέμιτες πρακτικές. Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή όχι μόνον για τις τεράστιες ζημιές του Δημοσίου, αλλά και λόγω ενδεχόμενης εμπλοκής της κ. Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία εκτός από πανίσχυρη υπουργός είναι και στενή φίλη της οικογένειας Βασιλάκη. Ήδη από την διαδικασία αδειοδότησης της AEGEAN να πραγματοποιεί πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη έχουν ανακύψει, με την συνδρομή και της δημοσιογραφικής έρευνας, μια σειρά από σημαντικά αναπάντητα ερωτηματικά:
1. Είναι αλήθεια ότι η ΥΠΑ δέχθηκε να δώσει τη σχετική άδεια στην AEGEAN βάσει ενός Μνημονίου Κατανόησης (Memorandum of Understanding) προτού υπάρξει διακρατική συμφωνία η οποία έπρεπε να κυρωθεί από την Ελληνική Βουλή;
2. Είναι αλήθεια ότι βάσει αυτού του Μνημονίου η ΥΠΑ έδωσε άδεια για πτήσεις Σμύρνη-Αθήνα και σε Τουρκική εταιρεία η οποία κάνει πτήσεις στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου;
3. Είναι αλήθεια ότι από αυτό το Μνημόνιο εξυπηρετείται μόνον ο τουρισμός της Τουρκίας (Αθήνα-Σμύρνη) και φυσικά και η AEGEAN αφού η κίνηση μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας εξυπηρετείτο και πριν και μάλιστα με πλεονάζουσα χωρητικότητα;
4. Για ποιο λόγο λοιπόν η Ελληνική πλευρά αξίωνε την υπογραφή αυτού του Μνημονίου και μάλιστα «επειγόντως»;
5. Είναι αλήθεια ότι η σύμπραξη του Υπουργείου Εξωτερικών με την ΥΠΑ για την υπογραφή του Μνημονίου έγινε με πλήρη άγνοια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών;
6. Είναι αλήθεια ότι μετά την πρόσφατη απομάκρυνση του Διοικητή της ΥΠΑ το Υπουργείο Μεταφορών έχει αναθέσει σε ειδική επιτροπή την πιθανή επανεξέταση της σχετικής διαδικασίας αδειοδότησης;
Η απάντηση σε αυτά τα ερωτηματικά, αλλά και το πόρισμα της εξέτασης του φακέλου της AEGEAN θα ρίξουν επιτέλους φως σε μια πολύ σημαντική υπόθεση για να αποκατασταθούν τα γεγονότα όσον αφορά το παρελθόν.
Αντίθετα η κριτική που έκανε στην σημερινή της Συνέντευξη Τύπου η AEGEAN κατά της εκπεφρασμένης πολιτικής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στον τομέα των αερομεταφορών, αλλά και οι απειλές και προειδοποιήσεις για το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον, αποδεικνύουν την δυσφορία της εταιρείας που θα πρέπει να μπει πλέον στον ανταγωνισμό χωρίς να επωφελείται από τις ευμενείς γι΄αυτήν συνθήκες του παρελθόντος. Σε κάθε περίπτωση η AEGEAN και οι φίλοι της πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε και ότι οι αερομεταφορές εκτός από κερδοσκοπική επιχείρηση είναι και κοινωνικό αγαθό".
*Ντόρα θα προσφύγω στην δικαιόσυνη
Capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου