Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

ΟΣΕ - Το πάρτυ τώρα αρχίζει οι νταβατζήδες ακονίζουν τα πηρούνια τους...έρχεται μεγάλη μάσα

Είναι γνωστό σε όσους ταξιδεύουν στο εξωτερικό ότι το ποιο δημοφιλής μέσω είναι το τρένο.
Μέσω φιλικό στο περιβάλλον, γρήγορο, και ασφαλές.
Στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα η απαξίωση του σιδηροδρόμου είναι το πρώτο μέλημα των εκάστοτε κυβερνήσεων.
Η κλασσική ατάκα είναι ότι κοστίζει στον Ελληνικό λαό 4 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα.
Φυσικά κανείς από αυτούς που το λένε δεν μας έχει πει το γιατί, και ποιοι το δημιούργησαν.
Ποιοι φταίνε για το έλλειμμα του σιδηροδρόμου;
Οι εργαζόμενοι;
Και φυσικά όχι ,για το έλλειμμα του σιδηροδρόμου φταίνε οι ανίκανοι πολιτικοί όλων των κυβερνήσεων που υπέρ κοστολόγησαν τα έργα του σιδηροδρόμου και θησαύρισαν αυτοί και οι φίλοι τους οι εργολάβοι.
Να πουν στον Ελληνικό λαό την αλήθεια και να αφήσουν και να αφήσουν την καραμέλα του ελλείμματος που είναι δημιούργημα δικό τους.
Σοβαρευτείτε λοιπόν και μην ξεπουλάτε των σιδηρόδρομο έναντι πινακίου φακής.

Ήρθαν και οι μεγάλοι σοσια..ληστές πολιτικοί να μας δώσουν την σοφία τους  και να καταθέσουν λέει το σχέδιο τους για τον σιδηρόδρομο θαυμάστε τους:


''Το μεγάλο θέμα του ΟΣΕ που ζημιώνει το Δημόσιο κατά 1 δισ. ευρώ τον χρόνο ανοίγει η κυβέρνηση αμέσως μετά το Πάσχα, θέτοντας στόχο την ιδιωτικοποίησή του και παράλληλα την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του.

Ήδη, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ανακοινώσει ότι εξετάζει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την εταιρεία που διαχειρίζεται τις μεταφορές, αλλά όχι και στο δίκτυο το οποίο θα παραμείνει σε δημόσια ιδιοκτησία.

Πράγματι, σύμφωνα με πληροφορίες, τα σενάρια που επεξεργάζονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών προβλέπουν παραχώρηση έως 49% της εταιρείας σε στρατηγικό επενδυτή, ο οποίος θα αναλάβει και το μάνατζμεντ. Η κυβέρνηση ευελπιστεί με τον τρόπο αυτό να περιορίσει τις ζημιές του Οργανισμού, αφού σε ποσοστό άνω του 50% αυτές οφείλονται στη λειτουργία του. Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, οι επενδυτές θα εκδηλώσουν σίγουρα ενδιαφέρον αφού, όπως λένε, «υπάρχει ζήτηση για μεταφορές με τρένο». Μάλιστα, όπως αποκαλύπτουν οι ίδιες πηγές, στόχος είναι να ανοίξουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές και σε άλλες εταιρείες που θα χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΣΕ. Προηγουμένως θα δημιουργηθεί ρυθμιστική αρχή, κατά το πρότυπο των τηλεπικοινωνιών και της ενέργειας, ώστε να διασφαλίζονται ο ελεύθερος ανταγωνισμός και τα συμφέροντα των πολιτών.''

Η χαρά του εργολάβου και του κάθε νταβατζή.

(συνεχίζεται...)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε ολα τα Εθρωπαικα κρατη,πρωτα φτιαχτηκαν τα τραινα,και μετα οι δρομοι.
Εμεις,παρ ο,τι ειχαμε δικτυο,εστω αυτο το μικρο και ταλαιοωρο,το απαξιωσαμε,για να φτιαχτουν δρομοι,που θα κυκλοφορουσαν τα αυτοκινητα σας,(και τα δικα σας,εσεις που σκουζετε τωρα),παρ ο,τι δεν ειχαμε βιομηχανιες που κατασκευαζαν αυτοκινητα.
Εδω ο γεροκαραμανλης,ΞΗΛΩΣΕ τις γραμμες του τραμ,που κανανε μια χαρα δουλεια,γιατι ενοχλουσαν την κινηση των ως ανω ΙΧ.
Βλεπεις,τα συμφεροντα ξενων τε και ντοιων μεγαλοτετοιων,δε γουσταραν το γρηγορο ταξιδι και φτηνο συναμα του τραινου για το φτωχο λαο,αλλα ηθελαν να τον αναγκασουν να αγοραζει ΙΧ βαζοντας την ψυχη του υποθηκη και κλεβοντας και εξαπατωντας ασυστολα,προκειμενου να το αποκτησει.
Ο δε Μητσοτακαρος,το 90,αυξησε τις τιμες των εισητηριων του τραινου,για τις γραμμες,Αθηνα Λουτρακι,και Αθηνα Χαλικιδα,που παρα πολυς κοσμος χρησιμοποιουσε,για να αυξησει την κινηση στα λεωφορεια,που τα ειχν οι φιλοι του,(και πιθανως και ο ιδιος,οπως λενε οι κακες γλωσσες).
Και με ποιο επιχειρημα το εκανε παρακαλω;
Για να υπαρχει ανταγωνισμος με τα λεωφορεια!!!
Αυτα.

Ανώνυμος είπε...

πες τα Χρυσόστομε...

Ανώνυμος είπε...

για τον Ανώνυμο, πες τα Χρυσόστομε νούμερο 2.!

Ανώνυμος είπε...

μετα την ολυμπιακη πωλειται το δευτερο φιλετο αλητες σοσια ληστες

NewNeuromancer είπε...

Η μάσα είναι η μόνη "πολιτική" που έχει συνέχεια και συνέπεια κατά την επαναλαμβανόμενη εναλλαγή των δύο κομμάτων εξουσίας.

Στο μόνο που ελπίζουμε, είναι στους πολίτες εκείνους που έχουν πλέον καταλάβει πως:

α) οι ιδιωτικοποιήσεις των δήθεν -ξανά- ΔΗΘΕΝ ζημιογόνων μονοπωλίων, οδηγούν τελικά (μακροπρόθεσμα) σε ζημία των ατομικών οικονομικών.

β)Οι κρατούντες -- πάντα -- συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των χρηματοδοτών τους.

Η συνέχεια και η συνέπεια του κράτους του δικομματισμού φαίνεται από την ολοκλήρωση (αν τους επιτρέψουμε να γίνει) του σχεδίου... βλ. εδώ ("Ο ΟΣΕ μετονομάζεται σε ΚΤΕΛΟΣΕ;").

NewNeuromancer είπε...

Βλ. επίσης "Σώστε τον ΟΣΕ πριν να είναι αργά..."