Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Γράφει ιστορία ο Γιωργάκης...θα τρελαθούμε πάνω μας!

Γράφει ο Καρδινάλιος

Αγαπητοί μου φίλοι ζούμε μεγάλες στιγμές τους τελευταίους μήνες σε τούτη εδώ την άμοιρη χώρα.
Και ειδικά γιατί μας διοικεί ένας κατάπτυστος πολιτικός κλόουν(συγνώμη από τους συμπαθέστατους κλόουν)  που είναι τόσο άσχετος ώστε να έχει αρχίσει να γίνεται επικίνδυνος.

Είναι δυνατόν αυτή η χούντα να λέει ότι γράφει ιστορία δια μέσου αυτού του γραφικού τύπου;

Έχει ξεπεράσει ακόμα ακόμα και το νούμερο τον Μπερλουσκόνι.

κε Παπανδρέου είστε εθνικά επικίνδυνος...φύγετε αμέσως από την χώρα.

Διαλέξαμε ορισμένα αποσπάσματα από την ομιλία του στην Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ τα οποία σας παραθέτουμε ποιο κάτω.Έτσι να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας μέσα σ αυτή την εθνική κατάθλιψη που ζούμε....


«Είμαστε μια Κοινοβουλευτική ομάδα που γράφει ιστορία. Η χώρα βγαίνει από τον βούρκο. Το 2013 θα κοιτάμε υπερήφανοι πίσω και θα βλέπουμε ότι σώσαμε τη χώρα. Ξεκινήσαμε ένα ταξίδι και θα φθάσουμε στο τέλος ασφαλείς, αλλά χρειάζεται συλλογική προσπάθεια».


«Ουδείς είναι λάτρης της διαδικασίας του επείγοντος αλλά είμαστε σε πόλεμο»


«Το 2013 θέλω να μπορώ να βλέπω τον πολίτη στα μάτια όταν θα βγούμε από το μνημόνιο μετά από αυτές τις πολύ δύσκολες αποφάσεις που έχουμε πάρει»


«Δεν θα είχαμε ανάγκη το μνημόνιο αν είχαμε κάνει αυτές τις αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια. Πρέπει να αποτινάξουμε, βαρίδια και λάθη που έγιναν εδώ και τρεις δεκαετίες από όλους στην χώρα»


«Ο λαός μας εξέλεξε για να αλλάξουμε την χώρα και να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε χώρα ευνομίας και ανάπτυξης»

«Σκοπίμως, πολλοί λένε ότι ψάχνω κι εγώ να δραπετεύσω.

Τρία πράγματα δεν έχουν καταλάβει: πρώτον, ότι εγώ ταξιδεύω για να υπερασπισθώ την Ελλάδα, να υπερασπισθώ τα συμφέροντα της χώρας και όχι για να βρω κάποια θέση στο εξωτερικό.

*Και τρίτον, εγώ ήμουν παιδί μετανάστη και, μάλιστα, μετανάστη που προήλθε από εξορία του Μεταξά. Και θα μπορούσα, όπως πολλοί Έλληνες της Διασποράς, να μείνω κι εγώ στο εξωτερικό και να αποφασίσω ότι η ζωή μου θα ήταν εκεί». 
* Και γιατί δεν το έκανες Γιωργάκη μου εμείς και τα παιδάκια μας τι φταίμε;


Υ.Γ. Γιωργάκη τώρα που το ξανασκέφτομαι ναι θα μείνετε στη ιστορία γιατί είσαστε η κυβέρνηση που ψήφισε το μνημόνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: