Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Δήμητρα Αλεξανδράκη: "Μ@λ@κ@. θα πάρω τηλέφωνο τον βουλευτή..."

Τι είπε το σέξυ μοντέλο στους αστυνομικούς

«Είμαι μοντέλο, κάνω φωτογραφίσεις. Θα δείτε τι θα πάθετε. Θα πάρω τηλέφωνο βουλευτή. Εγώ δουλεύω με το σώμα μου». Αυτά ήταν μόνο μερικά από τα όσα είπε η Δήμητρα Αλεξανδράκη στους αστυνομικούς που τη συνέλαβαν στις 8 Φεβρουαρίου, έπειτα από παραβάσεις του ΚΟΚ....

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα "Παραπολιτικά", όταν οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το αυτοκίνητό της και της ζήτησαν ευγενικά το δίπλωμα και την άδεια κυκλοφορίας, τότε εκείνη τους ειίπε: «Πού θες να ξέρω εγώ που είναι η άδεια; Έχω πέντε αυτοκίνητα. Τελειώνετε γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ασχολούμαι βραδιάτικα με μπάτσους».

Παράλληλα, όταν πρόσεξε ότι τα πρόστιμα που της είχαν γράψει ήταν ύψους 2.200 ευρώ, τότε έγινε έξαλλη και αρνήθηκε να συμμορφωθεί με τη διαδικασία.

«Εγώ δεν πάω πουθενά. Θα πάρω τώρα τηλέφωνο βουλευτή. Οι προηγούμενοι που με σταμάτησαν με παρακάλαγαν να μην το συνεχίσω. Θες να έχεις τα ίδια;», κατέληξε προτού οδηγηθεί στο Τμήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: