Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν θέλει και πολύ να συγκρουστούν τα δύο άκρα!

Δύο ακόμη περιστατικά δείχνουν ότι η κοινωνία είναι στα όριά της και κάποιοι εκμεταλλεύονται αυτή την κατάσταση προκειμένου να εγκαταστήσουν μόνιμα τη βία στη χώρα.

Στην Κοζάνη τα ξημερώματα της Τετάρτης ένας 19χρονος φοιτητής του ΤΕΙ που πρόσκειται στη...
ΔΑΠ, δέχθηκε τις υβριστική επίθεση από ομάδα αντιεξουσιαστών που τον αποκάλεσαν «φασίστα».

Εκείνος δεν απάντησε και προσπάθησε να ξεφύγει. Δεν τα κατάφερε και δέχθηκε άγρια επίθεση από τουλάχιστον 4 άτομα, τα οποία τον χτύπησαν με μπουκάλια, τον γρονθοκόπησαν και τον κλώτσησαν σε διάφορα σημεία του σώματός του, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί αιμόφυρτος στο Μαμάτσειο νοσοκομείο Κοζάνης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 19χρονος έχει αναγνωρίσει έναν από τους δράστες του περιστατικού, ενώ έγινε ήδη και μια σύλληψη ενός 31χρονου άντρα. Ο 19χρονος μάλιστα υποστηρίζει πως τα συγκεκριμένα άτομα φορούσαν μπλούζες που παραπέμπουν στον αντεξουσιαστικό χώρο.

Στο Ηράκλειο Κρήτης πάλι έχει γίνει επίσημη καταγγελία από 27χρονο ότι δέχθηκε επίθεση επειδή είχε τατουάζ και ξυρισμένο κεφάλι. Κάποιοι του επιτέθηκαν αποκαλώντας τον φασίστα. «Διέσχιζα το πάρκο Γεωργιάδη και είδα με την άκρη του ματιού μου τους τέσσερις νεαρούς. Δεν έδωσα καμία σημασία, δεν κοίταξα να δω ποιοι είναι. Κι ενώ περπατούσα στην οδό Γερωνυμάκη για να πάω στο σπίτι ενός φίλου, ξαφνικά μου επιτέθηκαν, ενώ βρισκόμουν έξω από ένα φαρμακείο. Ένας με έπιασε από το λαιμό και μου έκανε κεφαλοκλείδωμα, ο άλλος μου έπιασε τα χέρια. Οι δύο άλλοι με χτυπούσαν με το κράνος ο ένας στο πρόσωπο και με τα χέρια και τα πόδια ο άλλος σε όλο μου το σώμα. Οι δύο φορούσαν κράνη, ο τρίτος κουκούλα και ο τέταρτος ήταν ακάλυπτος. Δεν μπορούσα να αντιδράσω», λέει ο 27χρονος.

«Τους ρώτησα εγώ γιατί με χτυπάνε και μου απάντησαν, “επειδή είσαι φασίστας”. Με ρώτησαν εάν είμαι Χ.Α και τους είπα να μη με ανακατεύουν με αυτά. Τους ρώτησα εάν με ξέρουν και μου είπαν ότι τώρα θα με μάθουν και θα με θυμούνται».

Τα δύο γεγονότα έρχονται να προστεθούν σε σειρά άλλων που έχουν συμβεί ειδικά μετά τη δολοφονία του Φύσσα. Αν κάποιοι, λοιπόν, του αντιεξουσιαστικού χώρου αποφάσισαν να βγάλουν τα απωθημένα τους δέρνοντας όποιος είναι φαλακρός, έχει τατουάζ ή φοράει μαύρα ρούχα τότε έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα.

Διότι δε θέλει και πολύ να βγουν στο δρόμο «αντίπαλες» παρατάξεις και να αρχίζουν να σφάζονται με τις φαλτσέτες.

antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: