Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΕΣΥ

Του Θανάση Νικολαΐδη

ΤΟΤΕ, πούλαγες το χωράφι σου για μιαν εγχείρηση. Ο βουλευτής σου  εξασφάλιζε κρεβάτι  σε νοσοκομείο και  ο λεφτάς πήγαινε  στο Λονδίνο. Σ  ‘εκείνον τον ζόφο της έλλειψης και  των ανισοτήτων, γεννήθηκε  το ΕΣΥ. Για τον  ασθενή και όχι  για τον γιατρό κι αυτό το νιώσαμε όταν γέμισαν τα νοσοκομεία «διευθυντές», προσωπικό και …ενθουσιασμό!  Με ενθουσιασμό δούλεψε το σύστημα στα πρώτα χρόνια, πριν ενηλικιωθεί πριν την ώρα του, πριν γεράσει πρόωρα και πέσουν πάνω του γιατροί, λαός και νοσοκόμοι.
ΕΝΙΩΣΕ  σαν σπίτι του  το νοσοκομείο ο γιατρός, έριξε μια ματιά  στην κλινική του  συναδέλφου του, τον  είδε να τα ‘κονομάει  σε συνθήκες ελεύθερου…

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Μαριλίζα καλύτερα άστο.... γι' αργότερα

Γράφει ο Ακτιβιστής

Κα Μαριλίζα, αφού δεν το γνωρίζετε το άθλημα. Παρατήστε τα. Δεν φαίνεστε να είστε γνώστης των αδυναμιών του ΕΣΥ. Αλλά ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι γνωρίζετε, δεν μας πείθετε ότι έχετε όραμα και σχέδιο.
Βγήκατε και κάνατε κάποιες θολές και δυσνόητες, ακόμη και για σας - εξαγγελίες. Γιατί Υπουργέ μας; Φοβηθήκατε ενδεχόμενη χαμηλή βαθμολόγηση από τον Πάγκαλο και είπατε να δείξετε την αναγκαία ενεργητικότητα;
 Για να δούμε τις προθέσεις της Υπουργού:
Αόριστες υποσχέσεις για ολοήμερη λειτουργία των δημοσίων νοσοκομείων έδωσε χθες η ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Πώς μπορεί να γίνει αυτό, αφού υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό (κυρίως νοσηλευτικό) ;
Είπε ότι εφόσον το μόνιμο προσωπικό δεν επαρκεί για την ολοήμερη λειτουργία ενός νοσοκομείου, τότε θα υπάρχει η δυνατότητα πρόσληψης επικουρικού προσωπικού. Σημειώνεται ότι η ολοήμερη λειτουργία θα χρηματοδοτείται μέσα από το ίδιο το σύστημα.
Και εξήγησε: «Τα έσοδα θα πηγαίνουν για την κάλυψη των αναγκών της ίδιας της ολοήμερης λειτουργίας και του προσωπικού που θα απασχολείται».
Δηλαδή κα Μαριλίζα μας για την ολοήμερη λειτουργία των Νοσοκομείων θα πρέπει να βάζουν το χέρι στην τσέπη οι πολίτες; Θα γίνει επέκταση του άθλιου συστήματος απογευματινών ιατρείων που εγκαινίασε ο πρώην ....