Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Τζούλια Αλεξανδράτου Αποκλειστική συνέντευξη: Ο Καρβέλας, η Άντζελα και η διεθνής καριέρα

Τζούλια1
Εδώ και τρία σχεδόν χρόνια, το όνομά της πρωταγωνιστεί στην επικαιρότητα- και όχι πάντα για καλό λόγο. Ακόμα και όσοι την επικρίνουν - και είναι πολλοί είναι η αλήθεια- παραδέχονται ότι είναι μια πολύ ωραία γυναίκα. Το τελευταίο "χτύπημα" της είχε αφορμή μια ειρωνική δήλωση της Άντζελας Δημητρίου, η οποία είπε ουσιαστικά ότι δεν τη θεωρεί συνάδελφό της. Όταν όμως μετά ανέφεραν το όνομα της Άντζελας στη Τζούλια, εκείνη απάντησε ότι δεν ξέρει ποια είναι γιατί δεν ήταν ποτέ καλή στα Αρχαία!

Έχουν ακουστεί πολλά για τις εμφανίσεις σου στο Caramella. Πιστεύεις ότι η κριτική ήταν άδικη;
Εν μέρει ναι, λέω εν μέρει γιατί ό,τι βλέπουμε τους τελευταίους μήνες είναι από το opening, όπου συνήθως δεν είσαι ο καλύτερος σου εαυτός. Εκτός του ότι έχω γίνει καλύτερη και στο τραγούδι αλλά και στο χορό.

Είναι αλήθεια ότι οι σχέσεις σου με την αδερφή σου, Άρτεμις, δεν είναι όπως παλιά;

Η σχέση μου με την αδερφή μου είναι μια χαρά, απλά αποφεύγουμε να την προβάλουμε και να γίνεται αφορμή για τηλεοπτικά πλάνα και σχόλια.

Έχουμε να σε δούμε πολύ καιρό στο πλευρό του Μισέλ Πογοσιάν. Υπάρχει ακόμα αυτή η σχέση;

Ξέρεις ότι αποφεύγω να μιλάω για τα προσωπικά μου. Το έχω κάνει μόνο κάτω από πίεση και εσύ ακόμη δεν με έχεις πιέσει πολύ!

Πριν από λίγες μέρες έκανες ένα ταξίδι-αστραπή στο Λονδίνο. Ισχύει ότι θα συνεργαστείς με τον Μπόι Τζορτζ και πως σου έχει γίνει πρόταση να εκπροσωπήσεις την Αγγλία στη Eurovision;

Το ταξίδι στο Λονδίνο αφορά και δυο άλλους παραγωγούς πέρα από τον Μπόι Τζορτζ (ακόμη δεν τον έχω συναντήσει), αλλά και αφορμή για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φαν εκείνους που μου ζητάνε από πέρσι να μπω στη διαδικασία της Eurovision. Πολύ ευγενικά, όμως, αρνήθηκα, για φέτος τουλάχιστον, γιατί δεν αισθάνομαι έτοιμη για κάτι τέτοιο ακόμη, αλλά να πω και την αλήθεια κι έτοιμη να ήμουν... Πού να τρέχω τώρα... ψιλοβαριέμαι!

Πώς ένιωσες, όταν ο Νίκος Καρβέλας απαγόρευσε την κυκλοφορία της διασκευής που έκανες για το τραγούδι Χονολουλού;
Δεν με απασχόλησε και πολύ αυτό το θέμα γιατί, πρώτον τη διασκευή δεν την έκανα εγώ και δεύτερον η διαμάχη ήταν μεταξύ του Καρβέλα και του Πανταζόπουλου.
Θεωρείς ότι είσαι περισσότερο τραγουδίστρια, μοντέλο ή TV persona;

Όλα μαζί. Είμαι η Τζούλια.

Πότε θα βγει στον αέρα το reality σου; Πώς αποφάσισες να το κάνεις;

Δεν ξέρω ακόμη. Γνωρίζω ότι οι παραγωγοί του σόου μιλάνε με το κανάλι για το πώς και το πότε. Μου το πρότειναν άνθρωποι που εμπιστεύομαι, έχω δει και τα αμερικάνικα και είπα "γιατί όχι;". Έτσι, είμαι εγώ, αν κάτι μου κάνει κλικ, δεν το πολυσκέφτομαι.

Πιστεύεις ότι ο κόσμος έχει καταλάβει ποια είναι η πραγματική Τζούλια; Νιώθεις παρεξηγημένη;

Εδώ δεν έχω καταλάβει εγώ ποια είναι η πραγματική Τζούλια, θα έχει καταλάβει ο κόσμος... Νιώθω λίγο παρεξηγημένη, αλλά δεν με πολυνοιάζει κιόλας.

Πριν από λίγες μέρες η Άντζελα Δημητρίου εκφράστηκε αρνητικά για σένα δημοσίως. Τι θα της απαντούσες;

Απάντησα ήδη!

ΑΠΟ ΤΟ http://www.yupi.gr/