Στα άκρα φτάνει πλέον η σύγκρουση κυβέρνησης-μεταφορέων, και το αδιέξοδο στην αγορά, οι οποίοι αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, παρά την πολιτική επιστράτευση και τις διορθωτικές κινήσεις που έκανε το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Οι απεργοί πραγματοποιούν πορεία προς τη Βουλή όπου θα επιδώσουν ψηφισμα.
Απόφαση δια βοής
Η απόφαση ελήφθη στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης των Ομοσπονδιών που πραγματοποιήθηκε στο θέατρο Περοκέ, δια βοής και όχι με μυστική ψηφοφορία που προβλέπει το καταστατικό.
«Δεν ήλθαμε να καταθέσουμε τις άδειές μας»τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, Γιώργος Τζωρτζάτος, ενώ νωρίτερα ανέφερε πως οι απεργοί «θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι είναι σε καθεστώς επίταξης, τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει η κοινωνία από τις κινητοποιήσεις, αλλά και τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα».
Από την πλευρά του, ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Υποδομών σχολιάζοντας την απόφαση των ιδιοκτητών φορτηγών να παρατείνουν την απεργία τους τόνισε τα εξής: ....
«Η πρόταση της κυβέρνησης ήταν γενναία, κακώς είναι αμετακίνητοι οι μεταφορείς αλλά θα πρέπει να συμμορφωθούν με το σύνταγμα και τους νόμους. Η επίταξη θα εφαρμοστεί μέχρι κεραίας με ό, τι αυτό συνεπάγεται».
Παράλληλα, ο υπουργός Μεταφορών υπέγραψε απόφαση με την οποία αίρεται η απαγόρευση κυκλοφορίας των βυτιοφόρων στις εθνικές οδούς κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Προβλήματα στη Θεσσαλονίκη
Στη Θεσσαλονίκη η φόρτωση βυτιοφόρων ιδιωτικής χρήσης από τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ γινόταν κανονικά μέχρι τις 10.45 το πρωί της Παρασκευής, οπότε και διακόπηκε, εν αναμονή των αποτελεσμάτων της γενικής συνέλευσης.
Ωστόσο, ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Υγρών Καυσίμων «Μέγας Αλέξανδρος», Θέμης Κιουρτζής, επεσήμανε ότι τα ελάχιστα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης που κινήθηκαν δε βελτίωσαν την κατάσταση.
Έκπληξη προκάλεσε, ωστόσο, το γεγονός ότι μειωμένη ήταν η προσέλευση βυτιοφόρων ιδιωτικής χρήσης για όσο διάστημα επιτρεπόταν η ελεύθερη διέλευση, με εξαίρεση αυτά με προορισμό το αεροδρόμιο «Μακεδονία», τα οποία ούτως ή άλλως οι απεργοί αφήνουν να φορτώνουν κανονικά.
Πάντως, αν και αρκετά πρατήρια καυσίμων, τουλάχιστον στην πόλη της Θεσσαλονίκης, έχουν κατεβάσει σήμερα τις ταμπέλες «βενζίνη τέλος», οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών υποστηρίζουν ότι η κατάσταση είναι χειρότερη από τις προηγούμενες ημέρες και ότι στις δεξαμενές έχει μείνει μόνο πετρέλαιο.
Μιλώντας ο πρόεδρος του Σωματείου Πρατηρίων Καυσίμων «Άγιος Χριστόφορος», Σπύρος Μελίδης, επεσήμανε ότι το ποσοστό των πρατηρίων, που δεν έχουν πια βενζίνη, ενδέχεται να έχει ξεπεράσει πλέον το 80%, καθώς μέχρι τις 12 το μεσημέρι, οπότε πραγματοποιείται η γενική συνέλευση των απεργών, δεν προβλέπεται να κινηθεί κανένα βυτιοφόρο.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Υγρών Καυσίμων «Μέγας Αλέξανδρος», Θέμης Κιουρτζής, επεσήμανε ότι τα ελάχιστα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης, που κινήθηκαν το πρωί, δεν βελτίωσαν την κατάσταση. Όλες οι πλευρές συγκλίνουν στην κατεύθυνση ότι οι βυτιοφορείς στο μεγαλύτερο μέρος της Μακεδονίας δεν έχουν ακόμη λάβει τα φύλλα πορείας για την πολιτική επιστράτευση που εξαγγέλθηκε. Σύμφωνα με τον κ.Κιουρτζή, φύλλο πορείας δεν έχουν λάβει ούτε οι πρατηριούχοι που διαθέτουν μικρά οχήματα δημοσίας χρήσης και, άρα, δεν μπορούν να ανεφοδιαστούν ούτε αυτά.
ΑΠΕ - Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου